Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21244423
1
Perioada de actualizare
de la
27.06.2024 13:52
până la 11.07.2024 16:18
până la 11.07.2024 16:18
2
Propunerea ofertelor
de la
11.07.2024 16:18
până la 22.07.2024 16:18
până la 22.07.2024 16:18
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 458 333 MDL
Perioada clarificărilor:
27 iun 2024, 13:52 - 11 iul 2024, 16:18
Perioada de depunere a ofertelor:
11 iul 2024, 16:18 - 22 iul 2024, 16:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Serviciilior de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 11 august 2024”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 iun 2024, 13:52
Data ultimilor modificări
7 iul 2024, 2:18
Achizitii.md ID
21244423
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
7 iul 2024, 02:18
Subiectul întrebării:
Servicii de închiriere, montare/ demontare a echipamentului audio
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să verificați corectitudinea specificațiilor indicate: Bandwidth ≤ 28 Hz ≥ 150 kHz. Vă rugăm să verificați specificațiile tehnice. Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:18):
Buna ziua! este o eroare gramaticală Bandwidth ≤ 28 Hz ≥ 150 Hz
Data:
7 iul 2024, 02:45
Subiectul întrebării:
Servicii de închiriere corturi și recuzită pentru participanții evenimentului
Întrebare:
Corturile vor fi dotate cu mobilier și echipamente necesare (masă, scaun, culer de apă). Vă rugăm să indicația cantitatea pentru fiecare poziție: Masă – câte unități? Dimensiunile pentru masă - ? Scaune - câte unități? Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:17):
Buna ziua! Corturile vor fi dotate cu câte o masă pentru fiecare cort, de dimensiuni standart (1,5mx0,85mx0,78m), scaune în nr. de 6-8 buc.
Data:
7 iul 2024, 02:51
Subiectul întrebării:
Serviciu de decor a evenimentului
Întrebare:
Selfie Box – de cine va fi oferit? Câștigătorul va oferi doar decor pentru zona foto, corect? Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:16):
Selfie Box va fi oferit de ofertant, câștigătorul va oferi atât decorul pentru zona foto cât și Selfie Box.
Data:
7 iul 2024, 02:59
Subiectul întrebării:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea, dimensiunile și cerințrlr tehnice pentru: ecusoane pentru personalul implicat în eveniment, personalul tehnic, voluntari, organizatori. Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:15):
Numărul exact al ecusoanelor va fi stabilit în funcție de personalul implicat în cadrul proiectului, marimile conform standartelor ce se practică.
Data:
7 iul 2024, 03:00
Subiectul întrebării:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să descrieți detaliat materialele de comunicare pe rețelele de socializare. Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:14):
Buna ziua! Materialele de comunicare vor fi distribuite în felul următor: Postare afișa plus descriere eveniment, postări reelsuri cu fiecare artist în parte plus menționarea artistului în text, postări stories, cover foto și afișa pentru crearea paginii de eveniment etc.
Data:
7 iul 2024, 03:12
Subiectul întrebării:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să descrieți această sarcină: difuzarea LIVE pe social media. Ce va fi difezat, evenimentul? Spoturile create? Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:13):
Buna ziua! LIVE va fi difuzat evenimentul pe o platformă coordonată cu organizatărul
Data:
7 iul 2024, 03:13
Subiectul întrebării:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Întrebare:
Bună ziua. Serviciu: creare și difuzare spot radio 30 sec. Vă rugăm să indicați, unde vor fi difuzate spoturile radio. Indicați sarcinile decrise detaliat, durata campaniei pentru difuzare, cantitatea per zi, posturile radio și etc. Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:12):
Buna ziua! spoturile audio vor fi difuzate la cele 2 radiouri ce vor fi identificate de către ofertant, drept parteneri media ai evenimentului, durata campaniei pentru difuzare va fi stabilită de comun acord cu organizatorul, dar recomandat cel putin cu 2 saptamâni înainte de eveniment, 5 difuzări zilnic.
Data:
7 iul 2024, 03:13
Subiectul întrebării:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Întrebare:
Bună ziua. Serviciu: creare și difuzare spot TV 45 sec. Vă rugăm să indicați, unde vor fi difuzate spoturile video. Indicați sarcinile decrise detaliat, durata campaniei pentru difuzare, cantitatea per zi, posturile TV și etc. Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:09):
Buna ziua! spotul video va fi difuzat la partenerul media general ce va fi identificat de către ofertant drept partener media general al evenimentului,durata campaniei pentru difuzare va fi stabilită de comun acord cu organizatorul, dar recomandat cel putin cu 2 saptamâni înainte de eveniment, 5 difuzări zilnic.
Data:
7 iul 2024, 03:27
Subiectul întrebării:
Servicii de implementare a scenariului, regiei și părții artistice a evenimentului
Întrebare:
Bună ziua. Serviciu: Operatorul va identifica o persoană responsabilă de moderarea evenimentului. Vă rugăm să veniți cu detalii, acest serviciu presupune coordonare sau oferirea Moderatorului, care va modera evenimentul din scenă? Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:08):
Buna ziua! Da, ofertantul va identifica și propune o persoană ce va coordona și Modera evenimentul de pe scenă.
Data:
7 iul 2024, 03:38
Subiectul întrebării:
Servicii de organizare a părții artistice a evenimentului
Întrebare:
Bună ziua. Aproape toți artiștii enumerați în specificațiile tehnice sunt ocupați și nu vor putea participa la acest eveniment. Vă rugăm să indicați dacă există alte dorințe sau ce linii directoare pot fi luate ca bază atunci când vom propune artiști pentru eveniment. Care este durata programului pentru fiecare artist? Câți artiști intenționați să ofere ofertanții pentru acest eveniment? Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:07):
Buna ziua! Lista artiștilor menționați este una indicativă, ofertantul poate veni cu propuneri, potrivite conceptului acestui eveniment. Durata programului 18:00 – 00:00. Numărul artiștilor trebuie să corespundă conform graficului programului.
Data:
7 iul 2024, 03:54
Subiectul întrebării:
Crearea conceptului evenimentului
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați: Locația – unde va fi desfășurat evenimentul. Durata evenimentului. Vă rugăm să descrieți toate detaliile despre eveniment. Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:06):
Buna ziua! Locația va fi în Piața Marii Adunări Naționale. Durata evenimentului: 18:00-00:00.
Data:
7 iul 2024, 03:54
Subiectul întrebării:
Serviciu de decor a evenimentului
Întrebare:
Bună ziua. Asigurarea serviciilor de decor în stilistica evenimentului. Vă rugăm să indicați detalii cu descrierea stilisticii (culori, cover, toate elementele, care sunt la acest moment). Mulțumim.
Răspuns (9 iul 2024, 16:04):
Bună ziua! ofertantul va veni cu idei de concepte vizuale în tematica Chișinău Youth Fest.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK