Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21242605
1
Perioada de actualizare
de la
24.06.2024 16:19
până la 01.07.2024 10:00
până la 01.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.07.2024 10:00
până la 08.07.2024 09:00
până la 08.07.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 605 712 MDL
Perioada clarificărilor:
24 iun 2024, 16:19 - 1 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 iul 2024, 10:00 - 8 iul 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de instalare și conectare a generatorului electric de 1 400 kVA și alimentarea cu energie electrică a blocurilor nr.1, nr.3 și nr.4 a IMSP IMU – REPETAT - II
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2024, 16:19
Data ultimilor modificări
25 iun 2024, 12:30
Achizitii.md ID
21242605
MTender ID
CPV
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
proiect reconstructia salilor blocului nr.1 si nr.3-pdf.pdf
proiect reconstructia salilor blocului nr.1 si nr.3-pdf.pdf
Documentele la ofertă
-
24.06.24 16:19
proiect conectarea generatorului 1400 kvat.pdf
proiect conectarea generatorului 1400 kvat.pdf
Documentele la ofertă
-
24.06.24 16:19
proiect reconstructia salii blocului nr.4-pdf.pdf
proiect reconstructia salii blocului nr.4-pdf.pdf
Documentele la ofertă
-
24.06.24 16:19
proiect generator 1400kva-plan amenajare.pdf
proiect generator 1400kva-plan amenajare.pdf
Documentele la ofertă
-
24.06.24 16:19
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
ID: 309d3221-472b-4d19-aeff-041a6298773d
Documentele la ofertă
-
1.anunt de participare.docx
ID: 309d3221-472b-4d19-aeff-041a6298773d
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
25.06.24 12:30
Data:
24 iun 2024, 16:36
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Buna ziua.De ce ati publicat repetat asceasta licitatie?
Răspuns (24 iun 2024, 16:43):
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015
Data:
24 iun 2024, 16:39
Subiectul întrebării:
licitatie
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta corect se anuleaza licitatia precedenta si apoi se publica repetat. Se scrie motivul anularii.
Răspuns (24 iun 2024, 16:47):
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015. Participantii la procedura anterioara au fost instiintati despre motivul anulării procedurii de achizitie.
Data:
27 iun 2024, 14:11
Subiectul întrebării:
F1
Întrebare:
Buna ziua.
atasati va rog forma desfasurata a resurselor
multumim.
Răspuns (27 iun 2024, 15:23):
Buna ziua. Pe platforma e incarcat caietul de sarcini formularul F1 unde sunt incluse toate lucrarile necesare. Formati oferta conform simbolurilor normelor existente in formularul dat (F1).
Data:
27 iun 2024, 15:28
Subiectul întrebării:
anulare
Întrebare:
Licitatia precedenta ati anulato din motivul...Răspuns (24 iun 2024, 16:43):
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015.Daca si in acest caz vor fi depuse oferte care vor vadea sub incidenta acstui articol, atunci care va fi rezultatul acestei licitatii?
Răspuns (27 iun 2024, 16:26):
Decizia de atribuire a contractului de achizitii publice/decizia de anulare a procedurii îi revine grupului de lucru, la finisarea etapei de evaluare.
Data:
27 iun 2024, 17:27
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua. Care este motivul ca nu acceptati publicarea Formularului F1 - descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare? A fost aceasta intrebare si la licitatia precedenta si primim raspuns faceti cum este cu toate ca conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare).
Răspuns (28 iun 2024, 10:05):
Buna ziua, pe platforma este atasat caietul de sarcini formularul F1, unde sund indicatea toate lucrarile necesare conform simbolului de norme si codului resurselor. Formati oferta conform formularului F1. Pentru a vizita obiectul si careva clarificari tehice contactati persoana responsabila conform pct.4 din anuntul de participare.
Data:
30 iun 2024, 23:24
Subiectul întrebării:
Forma F1
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta,in mod repetat solicitam atasarea acestui formular desfasurat.
Riscati sa contestam Documentatia de atribuire pt licitatia in cauza,deoarece nepublicarea acestui formular conduce la incalcarea legii achizitiilor publice!!!!
Răspuns (1 iul 2024, 09:56):
Buna ziua, toata informatia necesara pentru a forma oferta este atasata pe platforma.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK