1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2024 17:07
până la 26.06.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2024 16:00
până la 04.07.2024 09:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
05.07.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 400 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2024, 17:07 - 26 iun 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2024, 16:00 - 4 iul 2024, 9:00
Începutul licitației: 5 iul 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicați oferta
1. Elaborarea strategiei și filosofiei de poziționare pentru o perioadă de 5 ani.
Ofertantul va prezenta conceptul unui plan detaliat și un calendar de acțiuni.
2. Dezvoltarea a 3 concepte polare de identitate vizuală, care să includă platformele digitale și cele liniare, cum ar fi: TV Moldova 1; TV Moldova 2; Radio Moldova, Radio Moldova Tineret, Radio Moldova Muzical; și colective cum ar fi Orchestra Simfonică Națională a Companiei „Teleradio-Moldova”, Capela Corală Moldova, etc., dar și cu potențial de extindere a acestora. După selectarea identității vizuale, ar urma elaborarea unor pachete grafice, care să includă generice video pentru promo, publicitate, dar și a câte 3 emisiuni per platformă.
3. Elaborarea ghidului de exploatare a identităților vizuale. Ghidul ar trebui să conțină instrucțiuni detaliate cu privire la utilizarea identităților vizuale pe platformele Companiei, cu variațiile de rigoare.
4. Elaborarea conceptului de campanie de lansare, incluzându-se formatul, descrierea detaliată a acțiunilor și calendarul de implementare.
5. Dezvoltarea și asistența în implementarea materialelor pentru campania de lansare pe plan intern și plan extern.
6. Elaborarea unui plan de comunicare pe digital, inclusiv Hero Hub Hygiene pentru 1 an. Ofertantul va elabora un plan detaliat de comunicare digitală, care va cuprinde:
*identificarea publicului țintă;
*stabilirea obiectivelor de comunicare digitală;
*identificarea mesajelor cheie în funcție de obiectivele stabilite;
*identificarea canalelor pentru comunicarea digitală etc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga
Telefonul de contact
068482641
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2024, 17:00
Data ultimilor modificări
21 iun 2024, 17:07
Valoarea estimată (fără TVA)
400 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 006,67 MDL
Achizitii.md ID
21242010
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
29 iul 2024 17:07 - 31 dec 2024 17:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanţă în gestiune marketing și servicii de rebranding CPV: 79413000-2 - Servicii de consultanţă în gestiune marketing
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
21.06.24 17:07
anexele la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexele la documentatia standard.docx
21.06.24 17:07
declarația beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
-
21.06.24 17:07
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări