1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2024 16:55
până la 26.06.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2024 00:00
până la 05.07.2024 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 142 217,23 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2024, 16:55 - 26 iun 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2024, 0:00 - 5 iul 2024, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicină Lagală, mun. Chișinău, str. Costiujeni,3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Furdui Doina
Telefonul de contact
022 73 87 33 / 067 744 986
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2024, 16:49
Data ultimilor modificări
21 iun 2024, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
1 142 217,23 MDL
Achizitii.md ID
21242003
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Durata contractului
7 iul 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicină Lagală, mun. Chișinău, str. Costiujeni,3 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 908 149,73 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 013 975,50 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări