1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2024 08:54
până la 02.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.07.2024 11:00
până la 08.07.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 77 737,50 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2024, 8:54 - 2 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iul 2024, 11:00 - 8 iul 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2024, 8:46
Data ultimilor modificări
21 iun 2024, 8:54
Valoarea estimată (fără TVA)
77 737,50 MDL
Achizitii.md ID
21241523
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
22 iul 2024 08:00 - 30 aug 2025 08:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
21.06.24 08:54
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
21.06.24 08:54
1. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
21.06.24 08:54
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
21.06.24 08:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 81 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor de calificare și selecție și se desemnează câștigătoare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări