Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21240625
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
6 336 666 MDL
Perioada clarificărilor:
19 iun 2024, 14:49 - 17 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iul 2024, 11:00 - 24 iul 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, ocds-b3wdp1-MD-1718796094141 din 31.07.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1718796094141 din 27.07.2024, ce vizează achiziționarea Echipamentului pentru colmatarea rosturilor și reparația crăpăturilor cu mastic bituminos, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic “Ozonteh Impex” S.R.L. cu prețul de 8 200 000,00 lei (opt milioane două sute mii lei, 00 bani) fără TVA și 9 840 000,00 lei (nouă milioane opt sute patruzeci mii lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 29,4 % valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1718796094141 din 24.07.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic “Ozonteh Impex” S.R.L. cu prețul de 8 200 000,00 lei (opt milioane două sute mii lei, 00 bani) fără TVA și 9 840 000,00 lei (nouă milioane opt sute patruzeci mii lei, 00 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 29,4 % valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1718796094141 din 24.07.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Data anulării
1 nov 2024, 9:40
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2024, 14:49
Data ultimilor modificări
1 nov 2024, 9:40
Achizitii.md ID
21240625
MTender ID
CPV
43300000-6 - Maşini şi echipament de construcţii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Echipament pentru colmatarea rosturilor și reparația crăpăturilor cu mastic bituminos
Buget: 6336666.0 MDL
Anulată
Data:
3 iul 2024, 10:17
Subiectul întrebării:
Greutatea toatala Remorca
Întrebare:
Buna ziua, de ce este solicitata remorca cu capacitatea maximala de 3500 kg daca greutatea maximala a utilajului este de 1500 kg?
Răspuns (3 iul 2024, 13:20):
1) greutatea totală a utilajului: max 1500 kg;
2) capacitatea rezervorului pentru material: min 500 litri;
3) volumul rezervorului pentru combustibil: min 50 litri;
Avînd în vedere volumele de lucru, care urmează a fi executate, specificațiile menționate în caietul de sarcini, ar permite executarea în termeni proximi a tuturor lucrărilor stabilite. Capacitatea menționată a remorcii a fost stabilită cu un indice de rezervă. Astfel, reeșind din capacitatea rezervorului pentru material, cât și a celui de combustibil care pot varia, capacitatea remorcii considerăm a fi optimă de 3500 kg.
Capacitatea extinsă a remorcii, care a fost menționată v-a permite executarea unui volum mai amplu de lucrări necesare, precum și evitarea cheltuelilor suplimentare de transportare a volumelor suplimentare de material necesar întru executarea lucrărilor preconizate.
Data:
15 iul 2024, 13:31
Subiectul întrebării:
Rectificare
Întrebare:
In Anuntul de participare p.35 nu corespunde licitatiei. Corectati va rog.
Răspuns (15 iul 2024, 14:21):
Referirea din punctul 35 ce ține de publicările anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene au fost preluate de la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1714628703977 care a fost anulată, avînd acelaș obiect al achiziției
Data:
15 iul 2024, 14:46
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Este alta procedura sub acest numar. Termenul de depunere difera. Duceti in eroare sau limitati participarea. Verificati si corectati sa corespunda cu licitatia data.
Răspuns (15 iul 2024, 16:15):
Din punctul 35 al anunțului de participare se exclude 248698-2024
Data:
15 iul 2024, 17:39
Subiectul întrebării:
???
Întrebare:
Nu este obligatoriu publicarea in joue?
Răspuns (16 iul 2024, 07:56):
Este obligatoriu, dar la moment nu poatr fi realizat din considerente că a fost modificată metodologia de acces la TED și Ministerul Finanțelor în comun cu Agenția Achiziții Publice urmează sa adopte un mecanism.
Data:
16 iul 2024, 12:14
Subiectul întrebării:
?
Întrebare:
despre ce mecanism aveti in vedere? Ce are MF cu Agentia AP cu accesul la joue?
nu ei dau acces. Orice persoana fizica sau juridica are acces la fel ca si in sistemul Mtender.dorinta sa fie..
Modificati anuntul de participare
Excludeti p.35asa cum ati spus in comentariul de mai sus..
Răspuns (16 iul 2024, 12:31):
Conform răspuns (15 iul 2024, 16:15):
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK