Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21239371
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 iun 2024, 16:14 - 29 iun 2024, 16:36
Perioada de depunere a ofertelor:
29 iun 2024, 16:36 - 12 iul 2024, 16:36
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a blocului Curativ V din cadrul IMSP Spitalul raional Orhei
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin (4) Autoritatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de achiziţie publică, în cel mult 3 zile de la data anulării procedurii, atît încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cît şi motivul anulării.
Data anulării
14 aug 2024, 14:52
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Spitalul raional Orhei
Telefonul de contact
078830509
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2024, 16:14
Data ultimilor modificări
14 aug 2024, 14:52
Achizitii.md ID
21239371
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a blocului Curativ V din cadrul IMSP Spitalul raional Orhei
Buget: 1700000.0 MDL
Anulată
Data:
24 iun 2024, 18:19
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua! Stimata AC, spuneti-ni si noua, antreprenorilor, in ce lege din RM se stipuleaza ca ofertantul trebuie sa demonstreze ca are surse financiare disponibile în contul curent, la data deschiderii ofertelor, în
mărime de cel puțin 1 000 000.00 lei MD, care constituie 58,8% din suma achizitiei solicitate, cu atit mai mult, ca valabilitatea contractului este pina la sfirsitul anului 2025. Dar unde sunt acele 10% care trebuie sa acordati antreprenorilor avans? Sau ne vedeti, pe noi, antreprenorii o banca sau institutie de finantare a obiectivelor bugetare?
Răspuns (27 iun 2024, 16:36):
Bună ziua.
Vă rog mult să respectați cerințele din documentația de atribuire și să nu abuzați procedură de achiziție respectivă.
Data:
26 iun 2024, 08:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati Formularul nr 1 A. sau formularul 5 fara preturi
Răspuns (27 iun 2024, 16:35):
Bună ziua. Conformați vă vă rog de documentația de atribuire încărcată la licitație.
Data:
28 iun 2024, 13:43
Subiectul întrebării:
Răspuns (27 iun 2024, 16:35): Bună ziua. Conformați vă vă rog de documentația de atribuire încărcată la licitație.
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati Formularul nr 1 A. sau formularul 5 fara preturi ,
Răspuns (29 iun 2024, 15:17):
Bună ziua. Formularele date au fost solicitați din partea noastră de la divizieru nostru. După ce o să le prezinte, vor fi încărcate în sistem.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK