1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2024 14:49
până la 26.06.2024 09:48
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2024 09:48
până la 03.07.2024 10:18
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 832 397,06 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2024, 14:49 - 26 iun 2024, 9:48
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2024, 9:48 - 3 iul 2024, 10:18
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația unui segment de drum local în s. Brînza ( măsuri de evacuare dirijată a apelor pluviale )
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD9411, MOLDOVA, Cahul, s.Brînza, Stefan Cel Mare 103
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GAVRILA ION
Telefonul de contact
029936236
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2024, 14:42
Data ultimilor modificări
18 iun 2024, 14:13
Valoarea estimată (fără TVA)
832 397,06 MDL
Achizitii.md ID
21239258
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD9411, MOLDOVA, Cahul, s.Brînza, Stefan Cel Mare 103
Durata contractului
5 iul 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația unui segment de drum local în s. Brînza ( măsuri de evacuare dirijată a apelor pluviale ) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare.semnat.pdf
17.06.24 14:49
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.pdf
17.06.24 14:49
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-ds_lucrari.docx
17.06.24 14:49
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-ds_lucrari.docx
17.06.24 14:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Orizontul Lux

Preţul ofertei: 702 607,59 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări