1
Perioada de actualizare
de la 14.06.2024 18:57
până la 24.06.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2024 08:00
până la 02.07.2024 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 344 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iun 2024, 18:57 - 24 iun 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2024, 8:00 - 2 iul 2024, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a evenimentului „Ziua Diasporei, Festivalul NE VEDEM ACASĂ”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
067565763
Datele achizitiei
Data publicării
14 iun 2024, 18:44
Data ultimilor modificări
14 iun 2024, 18:57
Valoarea estimată (fără TVA)
344 000 MDL
Achizitii.md ID
21238613
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
1 aug 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a evenimentului „Ziua Diasporei, Festivalul NE VEDEM ACASĂ” CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_ziua diasporei.docx
Documentele la ofertă
-
14.06.24 18:57
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (7).docx
Documentele la ofertă
-
14.06.24 18:57
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
14.06.24 18:57
duae_ziua diasporei.docx
Documentele la ofertă
-
14.06.24 18:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PRIORMEDIA SRL

Preţul ofertei: 326 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.C. "Media Show Grup" SRL

Preţul ofertei: 328 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederile art.72 lit.b) și c) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, privind criteriile și principiile de atribuire, Grupul de lucru pentru achiziții prin Decizia de atribuire nr.7 din 05.07.2024, a hotărât atribuirea contractul de achiziționare pentru lotul II, cu valoarea de 394440,00 lei pentru serviciile de organizare a evenimentului „Ziua Diasporei, Festivalul NE VEDEM ACASĂ”, operatorului economic „MEDIA SHOW GRUP” S.R.L
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DVV-SHOW

Preţul ofertei: 340 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări