1
Perioada de actualizare
de la 13.06.2024 11:35
până la 19.06.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.06.2024 10:00
până la 26.06.2024 10:00
au rămas 5 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 1 104 100 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iun 2024, 11:35 - 19 iun 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iun 2024, 10:00 - 26 iun 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Conform cerințelor caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2024, 11:35
Data ultimilor modificări
19 iun 2024, 8:45
Achizitii.md ID
21237389
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
13.06.24 11:35
duae zid sprijin g73.doc
Documentele la ofertă
-
13.06.24 11:35
documentația standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
13.06.24 11:35
caiet de sarcini zid de sprijin.docx
Documentele la ofertă
-
13.06.24 11:35
Data:
19 iun 2024, 08:45
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Care este termenul real de garantie a lucrarilor solicitate???? Este diferit in toate documentele licitatiei!!! Le verifica cineva pina a le publica? sau le faceti la cantitate nu calitate???!!!!!
Răspuns (19 iun 2024, 09:14):
Conform Anunțului de participare p. 18. Termenul de garanție a lucrărilor - 1 an de la data recepției la terminarea lucrărilor.
Data:
19 iun 2024, 08:47
Subiectul întrebării:
documente de licitatie
Întrebare:
Contractul va fi ajustat?? Deoarere modelul publicat prevede ajustare, este multianual?
Răspuns (19 iun 2024, 09:18):
Anunț de participare pct. 12. Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: termenul limita – 2 luni din data semnării contractului. Respectiv contractul nu cade sub incidența procedurii de ajustare conform HG nr. 1129 din 21.11.2018.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.