Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21237038
1
Perioada de actualizare
de la
12.06.2024 16:45
până la 17.06.2024 11:00
până la 17.06.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.06.2024 11:00
până la 20.06.2024 11:00
până la 20.06.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
519 028,45 MDL
Perioada clarificărilor:
12 iun 2024, 16:45 - 17 iun 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iun 2024, 11:00 - 20 iun 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Renovarea pavajului de pe strada centrală a satului Tănătari raionul Căușeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4324, MOLDOVA, Căuşeni, s.Tănătari, Causeni s.Tanatari
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2024, 16:45
Data ultimilor modificări
13 iun 2024, 15:02
Achizitii.md ID
21237038
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Renovarea pavajului de pe strada centrală a satului Tănătari raionul Căușeni
Buget: 519028.45 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
13 iun 2024, 15:02
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Atasati F1 desfasurat cu resurse si norme. Multumesc anticipat!
Răspuns (14 iun 2024, 15:10):
Sa tansmis formularul referitor la întrbarea dată F1
Data:
14 iun 2024, 16:20
Subiectul întrebării:
PLAN DE EXECUTIE
Întrebare:
Ce tip de document se solicita la rubrica nr. 14 din tabelul actelor solicitate din Anunt de participare - " Planul de executie a lucrarilor"
Răspuns (14 iun 2024, 17:08):
În planul de execuție a lucrărilor trebue să indicați cum vedeți executarea lucrărilor,peroada executării și garanția lucrărilor.
Data:
15 iun 2024, 11:49
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
REITEREZ PENTRU STIMATA AUTORITATE CONTRACTANTA : Atasati F1 desfasurat cu resurse si norme. Multumesc anticipat!
Răspuns (17 iun 2024, 09:03):
Bună ziua,transmiteți vă rog poșta electronică ca să vă transmitem anexa F1.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK