1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2024 16:39
până la 27.06.2024 14:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2024 14:00
până la 22.07.2024 12:00
3
Licitaţie
23.07.2024 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 253 075 058 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2024, 16:39 - 27 iun 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2024, 14:00 - 22 iul 2024, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te

Blanchete pentru actele de identitate din sistemul național de pașapoarte, permise de conducere și certificate de înmatriculare, pentru perioada anilor 2024 - 2029

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nadejda Guzun
Telefonul de contact
022504838
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2024, 16:39
Data ultimilor modificări
20 iun 2024, 16:58
Achizitii.md ID
21236372
CPV
22450000-9 - Imprimate nefalsificabile
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard ro.signed.pdf anexe la documentatia standard ro.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard ro.signed.pdf
11.06.24 16:39
duae ro.signed.pdf duae ro.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae ro.signed.pdf
11.06.24 16:39
espd - duae en.docx
Documentele la ofertă
espd - duae en.docx
11.06.24 16:39
declarație beneficiarilor efectivi ro.signed.pdf declarație beneficiarilor efectivi ro.signed.pdf
Documentele la ofertă
declarație beneficiarilor efectivi ro.signed.pdf
11.06.24 16:39
declarație beneficiarilor efectivi ro.doc
Documentele la ofertă
declarație beneficiarilor efectivi ro.doc
11.06.24 16:39
standard documentation en.docx
Documentele la ofertă
standard documentation en.docx
11.06.24 16:39
statement of beneficial owners -en.signed.pdf statement of beneficial owners -en.signed.pdf
Documentele la ofertă
statement of beneficial owners -en.signed.pdf
11.06.24 16:39
anexe la documentatia standard ro.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard ro.docx
11.06.24 16:39
duae ro.docx
Documentele la ofertă
duae ro.docx
11.06.24 16:39
standard documentation en.signed.pdf standard documentation en.signed.pdf
Documentele la ofertă
standard documentation en.signed.pdf
11.06.24 16:39
espd - duae en.signed.pdf espd - duae en.signed.pdf
Documentele la ofertă
espd - duae en.signed.pdf
11.06.24 16:39
statement of beneficial owners -en.doc
Documentele la ofertă
statement of beneficial owners -en.doc
11.06.24 16:39
procurement notice modified en.signed.pdf procurement notice modified en.signed.pdf
Documentele la ofertă
procurement notice modified en.signed.pdf
19.06.24 09:56
anunț de participare modificat ro.signed.pdf anunț de participare modificat ro.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare modificat ro.signed.pdf
19.06.24 09:56
anexa nr 24 - blanchete 2024-2029 ro modificat 20.06.2024.signed.pdf anexa nr 24 - blanchete 2024-2029 ro modificat 20.06.2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr 24 - blanchete 2024-2029 ro modificat 20.06.2024.signed.pdf
20.06.24 16:58
annex no. 24 blanks 2024-2029 en modified 20.06.2024.signed.pdf annex no. 24 blanks 2024-2029 en modified 20.06.2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
annex no. 24 blanks 2024-2029 en modified 20.06.2024.signed.pdf
20.06.24 16:58
Lotul nr. 2 Blanchete (cartele) pe suport de policarbonat cu/fără cip integrat (format ID-1)
Data:
17 iun 2024, 12:08
Subiectul întrebării:
Procurement notice Qualification and selection criteria (description of the criterion/requirement)
Întrebare:
Procurement notice Qualification and selection criteria (description of the criterion/requirement) Point 3: Bid security 1% Bid security form (issued by a bank), according to Annex no. 9 to the standard Documentation approved by the Order of the Minister of Finance no. 115 as of 15.09.2021 Please confirm that the issuing bank of the bid security must not be a bank in the territory of the Republic of Moldova. The bis security can be issued by a bank in the country of the origin of the bidder. Please also clarify that the bid security must be exactly 1 % of the price offer or it can be an amount between 1 % and 2 % of the offered price.
Răspuns (18 iun 2024, 14:31):
Dear bidder, According to the tender documentation, published on https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1718109429947?tab=contract-notice and https://achizitii.md/ro/public/tender/21236372/ the requested bid security is 1% from the total bid price without VAT. The contracting authority will accept: a) Bid security form (issued by a bank), according to Annex no. 9 to the standard Documentation approved by the Order of the Minister of Finance no. 115 as of 15.09.2021 or b) Transfer to the account of the contracting authority (payment order) The contracting authority will accept the electronic copy of the hand-signed paper document without the application of the electronic signature or the document confirmed by electronic signature of the economic operator (electronic signature recognized on the territory of the Republic of Moldova).
Lotul nr. 1 Blanchete de pașaport / documente de călătorie (format TD 3)
Data:
17 iun 2024, 12:11
Subiectul întrebării:
Procurement notice Qualification and selection criteria (description of the criterion/requirement / ESPD/DUAE)
Întrebare:
Point 18: Data from the Registry of Forensic and Criminological Information in the country of origin Please clarify if we understand the right way: If according to the national law of the State in which the Bidder is established, the clarification criteria can be confirmed by a sworn statement before a public notary, made by the person who has the right the represent the bidder and for the signature of the tender documentation, we do not need to present data from the Registry if forensic and terminological information for company directors or any other person with the power of representation, decision or control over the candidate, but it is enough if we present the sworn statement / self-declaration.
Răspuns (18 iun 2024, 14:31):
Dear bidder, According to the tender documentation, the contracting authority requires a copy of the document regarding the Data from the Registry of Forensic and Criminological Information, issued by the competent body for the legal entity. Only in case the requested document is not issued in the country of origin, the contracting authority accepts the sworn statement/self-declaration made before a public notary. Document confirmed by hand-signed or, by electronic signature of the economic operator (recognized on the territory of the Republic of Moldova).
Lotul nr. 2 Blanchete (cartele) pe suport de policarbonat cu/fără cip integrat (format ID-1)
Data:
17 iun 2024, 12:13
Subiectul întrebării:
Submission of the documents
Întrebare:
According to the Qualification and selection criteria, the submitted documents must be Electronic copies of the hand-signed paper documents without the application of the electronic signature or the documents confirmed by the electronic signature of the economic operator. (electronic signature recognized on the territory of the Republic of Moldova) Please confirm that for the submission of the tender the bidder does not need to have a Moldovan electronic signature, the offer can be submitted using only electronic copies of the hand-signed paper documents without the application of any electronic signature.
Răspuns (18 iun 2024, 14:33):
Dear bidder, the contracting authority will accept: the electronic copies of the hand-signed paper documents without the application of the electronic signature (for non-resident) or the documents confirmed by electronic signature of the economic operator (electronic signature recognized on the territory of the Republic of Moldova).
Lotul nr. 1 Blanchete de pașaport / documente de călătorie (format TD 3)
Data:
19 iun 2024, 11:06
Subiectul întrebării:
garantie de participare
Întrebare:
Va rugam sa ne comunicati daca Garantia de participare se poate constitui pentru ambele loturi cu acelasi instrument bancar (ex. ordin de plata, scrisoare de garantie bancara) sau trebuie constituita in mod distinct pentru fiecare lot.
Răspuns (20 iun 2024, 11:49):
Garanția pentru ofertă de 1 % se depune pentru lotul la care participă operatorul economic. În cazul depunerii ofertei pentru ambele loturi, garanția pentru ofertă poate fi constituită printr-un singur instrument bancar (ordin de plată / scrisoare bancară), cu depunerea pentru fiecare lot separat.
Lotul nr. 1 Blanchete de pașaport / documente de călătorie (format TD 3)
Data:
19 iun 2024, 11:09
Subiectul întrebării:
licitatie electronica
Întrebare:
Va rugam sa ne comunicati care este modalitatea de desfasurare a etapelor de licitatie electronica. Oferta trebuie imbunatatita cu procentul de minim 1% in fiecare etapa sau doar per total? Daca la primele doua etape de licitatie electronica nu se imbunatateste oferta, se poate participa la ultima etapa de licitatie electronica?
Răspuns (20 iun 2024, 11:54):
În documentația de atribuire, autoritatea contractantă a indicat pasul minim de 1% pentru licitația electronică, pentru fiecare rundă separat. Totodată, vă informăm că decizia de a îmbunătăți oferta în cadrul rundelor de licitație electronică îi aparține operatorului economic. Cu referire la aspectele de ordin tehnic, vă rugăm să vă adresați la suportul tehnic al platformei MTender (https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1718109429947?tab=contract-notice).
Data:
19 iun 2024, 11:12
Subiectul întrebării:
Extension of the deadline for enquiry period and for bid submission
Întrebare:
Taking into account the fact that the technical specification for the procurement № 21236372 “Blanchete pentru actele de identitate din sistemul național de pașapoarte, permise de conducere și certificate de înmatriculare, pentru perioada anilor 2024 - 2029”, can only be received in person at Public Services Agency at Alexander Pushkin st. 42, Chisinau, as well as the summer holiday period in State authorities, which negatively affects processing time of our requests for obtaining qualification documentation requested by this procurement, we ask you to consider extension of the proposal submission deadline for an additional 3 weeks. In particular : - deadline for enquiry (clarification) period to be extended by 15.07.2024 - deadline for bid submission to be extended by 07.08.2024
Răspuns (20 iun 2024, 17:00):
Dear bidder, Please note that the deadline for requesting clarifications and the deadline for bid submission will be extended. Please study the tender documentation carefully and follow the electronic platform for any updates.
Lotul nr. 1 Blanchete de pașaport / documente de călătorie (format TD 3)
Data:
19 iun 2024, 13:38
Subiectul întrebării:
Anexa 24-contract model
Întrebare:
Referitor la Contractul model prezentat in Anexa 24 va adresam rugamintea de a analiza urmatoarele: 1. Va rugam sa introduceti clauze pentru acordarea ,,Bunului de tipar" de catre comparator, pe machetele produselor de urmeaza a fi tiparite. 2. Avand in vedere perioada de valabilitate a contractului de 4 ani, exista posibilitatea ajustarii pretului in perioada de derulare a contractului ? 3. Avand in vedere ca in contract se mentioneaza ca, in situatia in care sunt constatate neconformitati, compensarea cheltuielilor pentru bunurile neconforme se va face ce catre furnizor in cinci zile, exista posibilitatea ca inainte de compensarea cheltuielilor Furnizorul sa inlocuiasca produsele neconforme ? 4. Cu privire la penalitati, va rgam sa analizati posibilitatea ca acestea sa fie puse in oglinda ca procente atat pentru furnizor cat si pentru cumparator.
Răspuns (20 iun 2024, 17:02):
1. Documentația de atribuire a fost modificată (completată). 2. Documentația de atribuire nu prevede modalitatea de ajustare a prețului în perioada de valabilitate a contractului. 3. Înlocuirea produselor neconforme nu este posibilă, deoarece numerele de ordine ale blanchetelor rebutate (în baza actului de constatare a rebutului) se fixează în Sistemul de evidență a blanchetelor cu statutul „REBUT”, și, respectiv, acestea nu pot fi utilizate repetat pe blanchete ca produs conform. 4. Clauza contractuală a fost modificată în felul următor - 10.4. Pentru achitarea cu întârziere a Bunurilor, Cumpărătorul poartă răspundere materială în valoare de 0,1% din suma neachitată în termen, pentru fiecare zi de întârziere, dar nu mai mult de 10% din suma totală a prezentului Contract.
Lotul nr. 1 Blanchete de pașaport / documente de călătorie (format TD 3)
Data:
20 iun 2024, 12:38
Subiectul întrebării:
Supporting documents for ESPD/DUAE
Întrebare:
According to ESPD / DUAR form, Chapter V. General guidelines for qualification and selection criteria, point 5.A.1. Is the economic operator able to submit to the Automated Information System “State Register of Public Procurement” or by electronic means, or if necessary, on paper to the contracting authority: forms, certificates, notices and other documents indicated by the contracting authority/ contracting entity in the Procurement notice and Standard documentation? Deadline 7 calendar days from the date of request Please clarify if all the documents listed in the Procurement Notice ( documents listed under points 1- 20 ) need to be submitted with the offer or if some of these documents are considered supporting documents for the ESPD / DUAE form and need to be submitted only on request from the Contracting Authority within a term of up to 7 days.
Răspuns (21 iun 2024, 08:03):
The economic operator can submit on the electronic platform, along with the bid, all the documents requested by point 17 of the Procurement Notice or can submit, within a period of 7 calendar days, at the request of the contracting authority, the documents related to ESPD/DUAE and indicated in sub-points 9, 11, 13-19. The document from sub-point 20 will be presented only by the economic operator designated as winner.
Lotul nr. 1 Blanchete de pașaport / documente de călătorie (format TD 3)
Data:
20 iun 2024, 17:09
Subiectul întrebării:
Clarifications
Întrebare:
Please be so kind and confirm that the last day to ask for clarification is 24. June ( till the end of the day ). Thank you.
Răspuns (21 iun 2024, 08:05):
The deadline for requesting clarifications and the deadline for bid submission was extended. Please study the tender documentation carefully and follow the electronic platform for any updates.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.