1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2024 14:54
până la 24.06.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2024 13:00
până la 16.07.2024 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 500 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2024, 14:54 - 24 iun 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2024, 13:00 - 16 iul 2024, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Compatibil cu compresorul KS 124. Termen de livrare maxim 45 zile de la data solicitării. Termen de garanție 3 luni după instalare piesei. Instalare de către agentul economic câștigător. Să se prezinte copia catologului care confirmă compatibilitatea piesei oferite cu dispozitivul.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2024, 14:51
Data ultimilor modificări
21 iun 2024, 8:32
Valoarea estimată (fără TVA)
9 500 MDL
Achizitii.md ID
21235617
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 aug 2024 00:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 15 Filtru ulei compresor KS 124, (223489) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.06.24 14:54
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
21.06.24 08:32
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
21.06.24 08:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 10 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări