Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 27 711,80 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2024, 16:31 - 12 iun 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iun 2024, 11:00 - 17 iun 2024, 10:00
Începutul licitației: 18 iun 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Prestarea serviciilor va include:
- Să efectueze controlului calității lucrărilor şi să întocmească procese–verbale de verificare a calității lucrărilor ce devin ascunse;
- Să supravegheze zilnic conformitatea cu caietul de sarcini și procesul de executare a lucrărilor de către Antreprenor;
- Să accepte executarea lucrărilor doar cu materiale și elementele de construcţie însoţite de certificate de calitate și rapoarte de încercări;
- Să verifice volumele lucrărilor din procesele–verbale executate de către Antreprenor;
- Să asigure terminarea lucrărilor de construcţie în termenii stabiliţi prin contract;
- Să lucreze cu Antreprenorul în vederea identificării problemelor şi raportarea lor către reprezentantul Beneficiarului.
Responsabilul tehnic îşi asumă răspunderea materială individuală deplină faţa de Beneficiar pentru verificarea corectă a execuţiei lucrărilor în baza prevederilor Legii nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcții, ale Hotărârii Guvernului nr. 361 din 25.06.1996
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Botnari
Telefonul de contact
022 504831
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2024, 16:19
Data ultimilor modificări
17 iun 2024, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
27 711,80 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
277,12 MDL
Achizitii.md ID
21235007
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
19 iul 2024 16:30 - 31 dec 2024 16:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere tehnică la obiectivul „Lucrări de reparație capitală a încăperilor etajului II al eificiului din str. C.Negraia nr. 2, or. Căinari în vederea amplasării SEAI Căinari” CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare.signed.pdf
7.06.24 16:31
Declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
Declaratie de eligibilitate.docx
7.06.24 16:31
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
7.06.24 16:31
Anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.docx
7.06.24 16:31
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
7.06.24 16:31
Anexa 24 Model contract.doc.signed.pdf Anexa 24 Model contract.doc.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa 24 Model contract.doc.signed.pdf
7.06.24 16:31
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări