Achiziţie publică
21233917
Servicii de instalare a corpurilor de iluminat
1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
8 840,46 MDL
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 iun 2024, 15:54
Valoarea estimată (fără TVA)
8 840,46 MDL
Achizitii.md ID
21233917
MTender ID
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 11/1
Durata contractului
12 mart 2024 14:43 - 31 dec 2024 14:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Corp de iluminat instalat în afara clădirilor cu becuri de luminiscent
CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Corp de iluminat Wall Round 2*9Wt, 6000K, 110*300)
CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
202406051527_PV din 12.03.2024 cu semnături.pdf
Documentele la ofertă
-PV din 12.03.2024
5.06.24 15:54
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
I.M.S.P. SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "SFANTA TREIME"
Preţul ofertei:
8 840,46 MDL
Statut:
Învingător
-
05.06.24 15:54
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK