1
Perioada de actualizare
de la 05.06.2024 10:33
până la 11.06.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2024 00:00
până la 19.06.2024 00:00
3
Licitaţie
19.06.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 667 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iun 2024, 10:33 - 11 iun 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2024, 0:00 - 19 iun 2024, 0:00
Începutul licitației: 19 iun 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță adaptivă a SIA PFM (Jobless) conform modificărilor normative în vigoare 31.01.2024 - Legea 105/2018 si HG 1276/2018.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Camerzan Andrei
Telefonul de contact
0-22-227804
Datele achizitiei
Data publicării
5 iun 2024, 10:23
Data ultimilor modificări
5 iun 2024, 10:49
Valoarea estimată (fără TVA)
416 667 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21233653
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 1
Durata contractului
21 iun 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță adaptivă a SIA PFM (Jobless) conform modificărilor normative în vigoare 31.01.2024 - Legea 105/2018 si HG 1276/2018. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
duae 2024 jobless.docx
Documentele la ofertă
-
5.06.24 10:33
documentatia standard 2024 jobless.docx
Documentele la ofertă
-
5.06.24 10:33
Documentele lotului
duae 2024 jobless.docx
-
5.06.24 10:33
caiet de sarcini cop jobless 2024 06.24 (002).semnat.pdf
-
5.06.24 10:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

H-ImageInfo

Preţul ofertei: 414 583 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor inaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări