1
Perioada de actualizare
de la 04.06.2024 14:07
până la 09.06.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2024 08:00
până la 12.06.2024 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 760 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2024, 14:07 - 9 iun 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2024, 8:00 - 12 iun 2024, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație și renovare a spațiului multifuncțional al blocului de studii nr. 6, et. 1 a I.P. UPS “Ion Creangă” din Chișinău, str. Cornului, nr. 10, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Ion Creangă 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Fomov
Telefonul de contact
079821947
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2024, 14:00
Data ultimilor modificări
6 iun 2024, 10:27
Valoarea estimată (fără TVA)
760 000 MDL
Achizitii.md ID
21233447
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Ion Creangă 1
Durata contractului
14 iun 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatii CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae bl. 6.semnat.pdf duae bl. 6.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
4.06.24 14:07
duae bl. 6.docx
Documentele la ofertă
DUAE
4.06.24 14:07
ds bl. 6.semnat.pdf ds bl. 6.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
4.06.24 14:07
ds bl. 6 redactată.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
6.06.24 10:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 632 713,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 660 077,73 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări