1
Perioada de actualizare
de la 29.05.2024 17:48
până la 03.06.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2024 17:00
până la 10.06.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 883 118,76 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mai 2024, 17:48 - 3 iun 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2024, 17:00 - 10 iun 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatie capitala a constructiei, situate in or.Causeni, sec.Causenii Noi, str.Mesterul Voicu, nr.23, nr.cadastral: 2701222.024.01
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dontu Anatolie
Telefonul de contact
024322233
Datele achizitiei
Data publicării
29 mai 2024, 17:42
Data ultimilor modificări
29 mai 2024, 17:48
Valoarea estimată (fără TVA)
883 118,76 MDL
Achizitii.md ID
21231893
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Durata contractului
17 iun 2024 17:46 - 31 dec 2024 17:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatie capitala a constructiei, situate in or.Causeni, sec.Causenii Noi, str.Mesterul Voicu, nr.23, nr.cadastral: 2701222.024.01 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standart
29.05.24 17:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 803 382,59 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 851 861 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 895 786,91 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări