Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mai 2024, 12:30 - 30 mai 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mai 2024, 16:00 - 3 iun 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hirtie A4 si rechizite de birou

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de achiziție cu nr. ocds-b3wdp1-MD-1716974588712 din 29.05.2024 privind achiziționarea hârtiei A4 și rechizitelor de birou din motivul că, au fost depuse numai oferte care sunt neadecvate, inacceptabile sau neconforme
Data anulării
14 iun 2024, 15:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.M.Dragan, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Samoila Irina
Telefonul de contact
069277836
Datele achizitiei
Data publicării
29 mai 2024, 12:30
Data ultimilor modificări
14 iun 2024, 15:13
Achizitii.md ID
21231568
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Hirtie A4
Buget: 3740.0 MDL
Anulată
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.