Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21230343
1
Perioada de actualizare
de la
27.05.2024 08:46
până la 08.06.2024 09:55
până la 08.06.2024 09:55
2
Propunerea ofertelor
de la
08.06.2024 09:55
până la 20.06.2024 09:55
până la 20.06.2024 09:55
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 150 000 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2024, 8:46 - 8 iun 2024, 9:55
Perioada de depunere a ofertelor:
8 iun 2024, 9:55 - 20 iun 2024, 9:55
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de organizare și desfășurare a sărbătorii Ziua Internațională a Tineretului, ediția 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Autoritate administrativă Agenția Națională pentru Dezvoltarea Programelor și Activității de Tineret
Telefonul de contact
022 605757
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2024, 8:46
Data ultimilor modificări
6 iun 2024, 9:55
Achizitii.md ID
21230343
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de organizare și desfășurare a sărbătorii Ziua Internațională a Tineretului
Buget: 2150000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare zit_24.signed.pdf
anunt participare zit_24.signed.pdf
tenderNotice
-
27.05.24 08:46
ajustat-specificatie tehnice-pret ziua tineret (06.06).docx
Istoricul documentului
-
ajustat-specificatie tehnice-pret ziua tineret (06.06).docx
ID: 26d6b84a-2978-4471-b3d6-dcf02914ecfb
Specificaţie tehnică
-
ajustat-specificatie tehnice-pret ziua tineret (28.05).docx
ID: 26d6b84a-2978-4471-b3d6-dcf02914ecfb
Specificaţie tehnică
-
ajustat-specificatie tehnice-pret ziua tineret (24.05).docx
ID: 26d6b84a-2978-4471-b3d6-dcf02914ecfb
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
-
6.06.24 09:55
Data:
28 mai 2024, 16:08
Subiectul întrebării:
Intrebari de clarificare
Întrebare:
1. Ce materiale de comunicare imprimabile sunt necesare pentru a fi produse și în ce cantități?
2. Pe ce platforme urmează să fie făcut livestreamingul?
3. Pentru crearea spotului video de 60 sec pentru TV- se vor folosi materiale video din stocurile autorității contractante sau compania câștigătoare va organiza filmări pentru obținerea materialelor necesare pentru acest spot?
4. Va fi nevoie de filmare cu drona în cadrul evenimentului?
5. Care trebuie să fie perioada de promovare?
6. Există deja anumite pagini pe rețelele de socializare sau acestea trebuiesc create?
7. În ce limbă trebuiesc realizate postările și dacă vor trebui să fie traduse acestea?
8. Câte postări trebuiesc create și pentru câte dintre ele trebuie să fie făcută promovarea plătită?
Răspuns (29 mai 2024, 17:15):
Răspuns nr.1
Photo Wall - 1*
Banner scena orizontal - 1*
Banner scena lateral - 2*
*Asigurarea serviciilor de decor în stilistica evenimentului. Operatorul va asigura decorarea scenei, a acoperișului, a turnurilor de sonorizare, photo wall-lui. Banerele și articolele de decor vor fi realizate potrivit parametrilor tehnici ai pieselor care urmează a fi decorate.
Răspuns nr.2
Privesc.eu
Realitatea.md
Răspuns nr.3
Pentru crearea spotului video de 60 sec pentru TV- se vor folosi materiale video din stocurile autorității contractante sau compania câștigătoare va organiza filmări pentru obținerea materialelor necesare pentru acest spot?
Compania câștigătoare va dezvolta un spot infographic, pentru a promova și anunța public evenimentul. Pot fi folosite elemente de desen grafic, text, poze artiști , hartă locație, muzica de fundal etc. Autoritatea contractantă nu va oferi stocuri/materiale existente.
Răspuns nr.4
Da
Răspuns nr.5
Care trebuie să fie perioada de promovare?
20 iulie - 17 august 2024
3 saptămâni înainte de eveniment
+ în ziua evenimentului
+ 1 săptămână după.
Răspuns nr.6
Creăm doar pagina evenimentului și promovăm pe paginile deja create (Agenția Națională pentru Tineret facebook & insta)
Răspuns nr.7
română
Răspuns nr.8
Pre Event
6 postari Pre Event
Promo platit minim 3 postări pre event, 25-50 euro/postare
On Event
5 - story facebook&instagram
1 - postare de la event cu poze și activități
Post event
creare și promovare min 3 postari post event (generic, poze, video etc)
Promo platit 1 postare de final , 25 euro
Data:
29 mai 2024, 12:08
Subiectul întrebării:
Intrebari de clarificare
Întrebare:
Așa cum programul artistului Satoshi nu îi permite să participe la evenimente publice în această vară, ar putea fi propuși alți artiști cum ar fi: Dara, Aliona Moon, Magnat & Feoctist, Marej, Olga Verbitchi ?
Răspuns (29 mai 2024, 17:17):
Da, lista artiștilor din specificație este indicativă (pentru a înțelege cererea Beneficiarului).
Data:
4 iun 2024, 17:03
Subiectul întrebării:
Intrebari de clarificare
Întrebare:
1. "Declinarea conceptului pe materiale de comunicare (print și online/digital)" -> Aici includem in bugetul propus si productia in sine?
2. "Crearea de conținut/text pentru toate materialele de comunicare" -> Ce fel de materiale de comunicare sunt luate in calcul? Se pot nominaliza?
3. "Parteneriate media, minim 2 (agora, protv, jurnal,trm etc) (*diez, youth, radio tineret - există deja cu ANT)" -> Suntem limitati la aceste media pentru parteneriate sau pot fi si altele?
4. "Participare la minim 2 emisiuni TV" -> Exista preferinte?
5. "Participare la minim 2 emisiuni radio" -> Exista preferinte?
6. "Creare și difuzare spot radio 40 sec" -> Spot platit sau in parteneriat? Voce originala sau AI?
7. "Creare și difuzare spot TV 60 sec (tbc buget)" -> Spot din imagini de arhiva sau filmare pentru spot?
8. "Difuzarea Live on event pe social media" -> Live se doresc a fi doar dezbaterile sau si bucati din actiunile care au loc pe tot parcursul zilei?
9. "Comunicat de presă (partenerii media & generic)" -> Exista comunicate de presa si pre event? Sau se doresc?
10. "Gard de protecție în fața scenei 2 m x 1,2 m" -> Am dori sa inlocuim gardurile de jandarmi din fata scenei cu mojo barriers. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini?
11. "Termenul de livrare și montare 08.08.2024/Demontarea va avea loc la data de 10.08.2024" -> La acest volum de sceno-tehnica, montarea este de minim 5-6 zile, iar demontarea de minim 2 zile. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini?
12. "Operatorul economic câștigător va asigura artiștii evenimentului cu Corturi cu mărimea de 6x4 m – 5 unități, serviciul include închiriere, transportare, montare/demontare acestora" -> Putem livra corturi Roeder cu suprafata de 5x5, cu podea sau fara podea. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini?
13. "Asigurarea a minim 10 BIO Toalete pentru eveniment, inclusiv 1 buc. accesibilă pentru persoane cu dizabilități. Deservirea pe parcursul evenimentului. Termen de montare 09.08.2024" -> Cu siguranta 10 toalete sunt insuficiente pemntru acest tip de eveniment. Ca atare, putem modifica termenul de montare in 8.08.2024? Totodata, propunem in locul acelor toalete BIO, sa folosim containere care vor fi racordate la reteaua de apa si canal locala. Sunt permise aceste 2 aspecte si se pot modifica in caietul de sarcini?
Răspuns (6 iun 2024, 09:57):
1. Răspuns: Da, conceptul agreat trebuie declinat pe materiale de comunicare din social media (banner, postare, story), Print (Photo wall, banner scena)
Da, poate fi inclus, dar prioritar pentru noi este vizualizarea acestor 3 concepte, pentru a lua decizia finală.
2. Răspuns: Conținutul text trebuie creat pe materialele online (postare social media, descriere eveniment) și print (comunicate de presă)
3. Răspuns: Desigur că pofi și alții, dar evident trebuie să ajungă la grupul țintă: tineri, structuri de tineret, lucrători de tineret, organizații de tineret, centre de tineret, etc.
4. Răspuns: Recomandabil la TV cu acoperire națională
5. Răspuns: Recomandabil la posturi cu acoperire națională, dar și cele specializate (Expl. Radio Moldova Tineret)
6. Răspuns: Acest eveniment este organizat de către autoritățile statului, respectiv asocierea cu anumiți parteneri din sectorul privat nu va fi acceptată. Spotul va trebui bugetat în cadrul ofertei depuse. Vocea recomandabil să fie originală.
7. Răspuns: Compania câștigătoare va dezvolta un spot infographic, pentru a promova și anunța public evenimentul. Pot fi folosite elemente de desen grafic, text, poze artiști , hartă locație, muzica de fundal etc. Autoritatea contractantă nu va oferi stocuri/materiale existente.
8. Răspuns: Întregul eveniment va trebui transmis live pe parcursul zilei
9. Răspuns: Compania trebuie să dezvolte și să transmită comunicat de presă pre-event și post-event.
10. Răspuns: Da, este permis. În specificație nu este indicat un anumit tip.
11. Răspuns: Specificația tehnică a fost modificată.
12. Răspuns: Da, pot fi utilizate tipul menționat. În specificație nu este indicat un anumit tip.
13. Răspuns: Înlocuirea BIO Toaletelor nu se permite. Totodată, Operatorul este obligat să asigure prezența toaletelor la eveniment. Cantitatea indicată este de min. 10 unități, operatorul poate suplimenta acest număr dacă consideră oportun. Totodată, termenul de montare rămâne la discreția operatorului, în dependență de programul operatorului de realizare a acțiunilor planificate pentru deservirea evenimentului, poate efectua montare și mai devreme.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK