1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2024 22:54
până la 17.06.2024 15:59
au rămas 15 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2024 15:59
până la 24.06.2024 14:59
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 11 449 462,79 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2024, 22:54 - 17 iun 2024, 15:59
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2024, 15:59 - 24 iun 2024, 14:59

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Descrierea generală a lucrărilor ce necesită a fi executate

Reabilitarea acoperișului plus rețele inginerești interioare:
Reabilitarea acoperișului
SI-Semnalizare de incendiu
SPA-Semnalizare de pază automată
TS-Comunicații telefonice și de semnalizare
Lucrări de ventilare
Lucrări de condiționare
Lucrări de încălzire
Echipament electric de forță și iluminat electric interior

Lucrări de reabilitare interioară:
Finisări interioare
Rețele de apă și canalizare

Reabilitarea exterioară a clădirii:

SAC-Soluția arhitectural constructivă
TS-Sistem de ceasoficare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Denis Gudumac
Telefonul de contact
+37323125646
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2024, 22:54
Data ultimilor modificări
14 iun 2024, 8:17
Achizitii.md ID
21230204
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
adr nord -documentatiastandardlucrari(1)(1)(4) (1) (10).doc
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 3 ts f5 (3).pdf album 3 ts f5 (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 ivc ventilare ventilare adr balti f1 (4).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 ivc conditionare conditionare_adr balti f1 (6).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
olc (3).pdf olc (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
scan0017 (4).pdf scan0017 (4).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
scan0018 (4).pdf scan0018 (4).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 ivc ventilare 230704v adr balti f5 (4).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
balti spa (3).pdf balti spa (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
adr - nord (30.06.2023) (2).pdf adr - nord (30.06.2023) (2).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 eef si iei f5 (3).pdf album 1 eef si iei f5 (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 2 rac f1 (6).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 2 rac f5 (3).pdf album 2 rac f5 (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
balti ts (3).pdf balti ts (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 ivc termoficare 230704i adr balti f5 (5).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
balti si (3).pdf balti si (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
adr nord anunt de participare(1)(1)(1)(2) (1) (14).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
anexa rac - album ii (3).pdf anexa rac - album ii (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 3 ts f1 (5).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
scan0084.pdf scan0084.pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album iii - sac (2).pdf album iii - sac (2).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 si si-f1 (7).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 sac lot i (sac)-reabilitarea acoperisului cs (10).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
adr nord -declaratiero(2)(1)(1)(1)(1) (1) (7).doc
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
adr nord-duae formular nou(1)(1)(1)(1) (1) (7).doc
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 ivc termoficare termoficare adr balti f1 (6).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 eef si iei electricitate-f1 (6).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
proiect balti ef si iei (3).pdf proiect balti ef si iei (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 sac lot i (sac)-reabilitarea acoperisului 5 (6).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 ivc conditionare f5 230622k adr balti (4).docx
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
album 1 si f5 (3).pdf album 1 si f5 (3).pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.24 22:54
reabilitare fatade f1 desfasurat.docx
Documentele la ofertă
-
31.05.24 22:19
substituire forma 5 pentru fișierul album 3 sac f5 (3).pdf.docx
Documentele la ofertă
-
31.05.24 22:27
finisari interioare f1 desfasurata.docx
Documentele la ofertă
-
5.06.24 19:17
substituire forma 5 pentru fișierul album 3 sac f5 (3).pdf (2).docx
Documentele la ofertă
-
5.06.24 19:41
semnalizare de paza f1 desfasurat.docx
Documentele la ofertă
-
12.06.24 15:31
telefonie f1 desfasurat.docx
Documentele la ofertă
-
12.06.24 15:31
înlocuire album 1 spa f5.docx
Documentele la ofertă
-
12.06.24 15:56
înlocuire album 1 ts f5 (3).docx
Documentele la ofertă
-
12.06.24 15:59
Data:
27 mai 2024, 14:24
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini 2-1-8
Întrebare:
la pozitia 3.32-Automat diferential, IΔn 30 mA , 2 poli, In=16А, tip "B", materialele sunt dublate-?
Răspuns (28 mai 2024, 17:36):
Materialele nu sunt dublate. Cantitatea la poziția 3.32 este o bucata. Așa tip de întrerupător se repetă doar o dată la panoul TD-A. Prin urmare materialele nu se dublează.
Data:
27 mai 2024, 16:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-1-4
Întrebare:
F1 difera de F5.....neorientam dupa f1?
Răspuns (31 mai 2024, 22:31):
Fișierul album 3 sac f5 (3).pdf nu mai este valabil. Acesta este înlocuit de fișierul Reabilitare fatade F1 desfasurat.docx La fișierul album 3 sac f1 (5).docx este înlocuit de fișierul Reabilitare fatade F1 desfasurat.docx Devize forma 1 desfasurata — Album III reabilitare exteriara fatade. Aici la compartimentul SAC, au fost introduse pozitiile 105 si 106 referitoare la baner. Ofertanții se vor ghida după formularul 1 deoarece în formularul 5 figurează și pozițiile cu materialul beneficiarului. Materialul beneficiarului a fost inclus în devize conform proiectului și a normativelor în vigoare. În formularul 7 și respectiv 5 materialul beneficiarului figurează iar în formularul 1 nu figurează deoarece ultimul arată doar pozițiile ce revin ofertantului de aici rezulta discordanța între numărul de poziții.
Data:
28 mai 2024, 07:04
Subiectul întrebării:
Experiență similară pct. 16 subpct.7
Întrebare:
În condițiile în care din descrierea făcută de dvs. și ce lucrările ce urmează a fi executate efectiv conform caietului de sarcini: Reabilitarea acoperișului plus rețele inginerești interioare: Reabilitarea acoperișului SI-Semnalizare de incendiu SPA-Semnalizare de pază automată TS-Comunicații telefonice și de semnalizare Lucrări de ventilare Lucrări de condiționare Lucrări de încălzire Echipament electric de forță și iluminat electric interior Lucrări de reabilitare interioară: Finisări interioare Rețele de apă și canalizare Reabilitarea exterioară a clădirii: SAC-Soluția arhitectural constructivă TS-Sistem de ceasoficare acestea sunt lucrări specializate și nici de cum lucrări de reabilitare sau conservare, după cum solicitați experiența . În acest context, în conformitate cu prevederile legale prin lucrări similare se înțelege orice tip de contract executat care este de aceeași natură, de același fel, asemănător, apropiat, cu obiectul procedurii de achiziție publică în cauză, respectiv cu tehnologii și complexitate similară, or, rolul cerinței privind demonstrarea experienței similare este de a dovedi faptul că operatorii economici participanți au experiență în domeniul lucrărilor similare cu cele ce urmează a fi executate în rezultatul încheierii contractului care face obiectul acestei proceduri, că au cunoștințele/experiența și capacitatea necesară derulării unui astfel de contract și că au finalizat astfel de contracte, dar nicidecum lucrări identice cu lucrările care constituie obiectul procedurii de achiziție, în speță cu lucrări de restaurare.( Sunt eligibile numai lucrările din domeniul reabilitării sau restaurării sau conservării, sau consolidării clădirilor monumente istorice sau clădirilor monumente arhitecturale. Conform legii nr. 1530 din 22-06-1993 privind ocrotirea monumentelor.) Astfel, solicităm modificarea cerinței prin excluderea sintagmei (Sunt eligibile.....ocrotirea monumentelor ), și stabilirea acesteia în conformitate cu prevederile pct. 40 din documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, or lucrările ce urmează a fi executate fac parte din domeniul construcțiilor generale și specializate, dar nici de cum de monumente istorice. Ținem să vă informăm, că prin astfel de cerință dvs. limitați concurența și promovați un singur ofertant, fapt demonstrat la prima procedură de achiziție, or pentru lipsa de experiență ați exclus toți ofertanții.
Răspuns (29 mai 2024, 08:35):
Prin prezenta atenționăm asupra faptului că proiectul tehnic a fost avizat la Consiliul Național al Monumentelor Istorice. Clădirea care urmează să fie restaurată este monument istoric și arhitectural de categorie națională conform Registrului monumentelor Republicii Moldova ocrotite de stat Aprobat prin Hotărârea Parlamentului nr. 1531-XII din 22 iunie 1993. Legea nr. 1530 din 22-06-1993 privind ocrotirea monumentelor nu delimitează că numai unele porțiuni ale clădirilor sunt obiective patrimoniu cultural care se află sub protecția statului. Respectiv toate lucrările din caietul de sarcini trebuie tratate că sunt intervenții asupra unui bun imobil de patrimoniu cultural. Totodată în caietul de sarcini sunt incluse lucrări exclusiv de restaurare la reconstrucția soclului istoric, Reconstrucție brâu cota +4.180, Reabilitare cornișa CR-1, Lucrări de reabilitare balcon, Reconstituire brâu cota +8.840, Reconstituire cornișa CR-2, Ancadrament și cornișă la uși și ferestre (Detaliu A-1), Finisarea pereților exteriori, Instalare ferestre exterioare din lemn în 2 canaturi, Instalare uși exterioare din lemn cu un canat. Mai mult ca atât, prin includerea cerinței privind experiența similară la obiective istorice și arhitecturale, autoritatea contractantă urmărește utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor, or, acceptarea drept experiență similară a lucrărilor generale, fără a se ține cont de specificul clădirii, nu va atinge scopul procedurii. De asemenea, prin experiența similară solicitată, autoritatea contractantă nu va lua în calcul doar lucrările din domeniul reabilitării sau restaurării sau conservării, sau consolidării clădirilor monumente istorice sau clădirilor monumente arhitecturale, dar și lucrările la rețele inginerești interioare, reabilitare acoperiș, finisări, etc., la obiective care dețin statut de monument istoric sau arhitectural, adică pot fi considerate ca experiență similară lucrările la monumente istorice sau arhitecturale care nu țin exclusiv de restaurări dar și lucrări generale la astfel de monumente. Suplimentar, menționăm că denumirea proiectului tehnic și categoriile de lucrări au fost identificate de către instituția de proiectare, avizate de CNMI, respectiv cerințele pentru experiența similară au fost recomandate de către proiectant.
Data:
3 iun 2024, 12:10
Subiectul întrebării:
Albumul 2 sac f1 (9) Lista cu cantitatile de lucrari Nr. 2-2-1 Finisari interioare
Întrebare:
Albumul 2 sac f1 (9) Lista cu cantitatile de lucrari Nr. 2-2-1 Finisari interioare contine volume de lucrari prevazute de simbolul de norme RCsR08A Kman=1,5. In Documentatia standard au fost anexate clarificarile din procedura precedenta care indica ca coeficientul K=1,5 nu trebuie aplicat pentru toate lucrarile de interior si exterior (tavane si pereti). Daca coeficientul K=1,5 nu se aplica, la perfectarea ofertei trebuie sa pastram Kman=1,5 la indicatorul de deviz cum este indicat in F1 sau sa-l excludem?
Răspuns (6 iun 2024, 10:41):
Fișierul album 2 sac f1 (9).docx a fost înlocuit cu fișierul finisari interioare f1 desfasurata.docx. Vă rugăm să-l examinați.
Reabilitarea și adaptarea monumentului de arhitectură de importanță națională (nr. 46), din str. Independenței nr. 26, or. Bălți
Data:
3 iun 2024, 12:26
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Lista cu cantitatile de lucrari Nr. 2-2-1 (Finisări interioare) D-a iar incarcati caietul de sarcini cu greseli in loc sa introduceti modificari conform raspunsului la intrebarea din 06.02.2024 ora 11:18 la licitatie precedenta din 23/02/2024 Din cauza ca este posibil ca la licitatia data mai participa ofertantii noi Clarificati inca odata intrebarea urmatoare: incepind cu poz . nr. 1.3 simbol RCsR08A kman=1.5 dar in f5 la unele poz. coeficientii pt muncitori nu sunt pusi. totusi la urma urmei avem nevoie de coefcientul dat sau nu?
Răspuns (6 iun 2024, 10:42):
Fișierul album 2 sac f1 (9).docx a fost înlocuit cu fișierul finisari interioare f1 desfasurata.docx. Vă rugăm să-l examinați.
Reabilitarea și adaptarea monumentului de arhitectură de importanță națională (nr. 46), din str. Independenței nr. 26, or. Bălți
Data:
3 iun 2024, 14:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Lista cu cantitatile de lucrari Nr. 2-2-1 (Finisări interioare) D-a iar incarcati caietul de sarcini cu greseli in loc sa introduceti modificari conform raspunsului la intrebarea din 06.02.2024 ora 11:18 la licitatie precedenta din 23/02/2024 Din cauza ca este posibil ca la licitatia data mai participa ofertantii noi Clarificati inca odata intrebarea urmatoare: incepind cu poz . nr. 1.3 simbol RCsR08A kman=1.5 dar in f5 la unele poz. coeficientii pt muncitori nu sunt pusi. totusi la urma urmei avem nevoie de coefcientul dat sau nu? Răspundeți Vă rog la intrebarea dată (da nu copiați răspuns de la intrebarea altă)
Răspuns (6 iun 2024, 10:42):
Fișierul album 2 sac f1 (9).docx a fost înlocuit cu fișierul finisari interioare f1 desfasurata.docx. Vă rugăm să-l examinați.
Data:
6 iun 2024, 08:56
Subiectul întrebării:
Decizia de suspendare
Întrebare:
Onorate ADR Nord. De ce nu suspendati procedura in cazul in care aveti decizie de suspendare de la ANSC din 31.05.2024. De ce nu vca conformti legii?
Răspuns (12 iun 2024, 15:19):
Platforma de achiziții nu are prevăzută o funcționalitate special dedicată anume pentru suspendarea procedurii de achiziție în caz de contestare a documentației de atribuire. Pentru suspendare este necesar de prelungit termenii procedurii. Respectiv asemenea prelungire deja a avut loc. ADR Nord a transferat data-limită pentru clarificări de la 4 iunie la 7 iunie. În acest sens și data deschiderii ofertelor s-a transferat automat de către platformă de la 10 iunie la 13 iunie. Menționăm că autoritatea contractantă nu a operat modificări în documentația de atribuire deoarece prevederile acesteia sunt acum contestate. Au fost operate numai modificări în caietul de sarcini în urma solicitărilor de clarificare din partea operatorilor economici. Termenii pentru primirea clarificărilor vor fi extinși până când ANSC nu va emite decizia privind examinarea contestației, deoarece în dependență de decizia ANSC poate fi necesară modificarea documentației de atribuire. Modificarea documentației de atribuire este posibilă doar în perioada clarificărilor. Termenii procedurii vor fi în conformitate cu art. 41 alin. 1 legea 131/2015.
Data:
7 iun 2024, 10:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Album 1, deviz 2-1-3 F1 nu corespund cantitatile de lucrari cu F5; Album 1, deviz 2-1-4 F1 nu corespund cantitatile de lucrari cu F5; Clarificati va rog!
Răspuns (12 iun 2024, 15:19):
Fișierele menționate sunt înlocuite de către fișierele Semnalizare de paza F1 desfasurat.docx (înlocuiește album 1 spa spa-f1 (7).docx și album 1 spa f5 (3).pdf) și Telefonie F1 desfasurat.docx (înlocuiește album 1 ts ts-f1 (6).docx și album 1 ts f5 (3).pdf)
Data:
7 iun 2024, 10:21
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Norma la resurse din forma nr. 5, dupa virgula sunt 2 cifre. In normative in mod normal, normele de resurse sunt c 4-5 cifre dupa virgula. Respectiv la un volum mic de lucrari, conform formularului desfasurat al dvs. cantitatea de resurse este 0. Cum procedam in acest caz? Folosim la norme 2 cifre dupa virgula sau 4-5 cifre, conform standartului? Exemplu: Album 1, deviz 2-1-3, poz. 1.7. Asa practic sunt la majoritatea devizelor elaborate in aplicatia WinDoc Deviz.
Răspuns (12 iun 2024, 15:20):
Cerința privind două cifre după virgulă este impusă de pct. 65 din Ordinul Ministerului Finanțelor Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări: Preţurile indicate în documentația de deviz (Formularele 3, 5 și 7) solicitate se indică în lei moldoveneşti, cu două cifre după virgulă, cu excepţia cazurilor în care anexa nr. 2 prevede altfel. Prin urmare această cerință se referă la prețurile pe unitate și prețurile totale. Resursele vor fi indicate conform CPL.01.01-2012. Conform răspunsului autorului de proiect: Rețeta normei de deviz arată 0,00 deoarece programul a rotunjit cifra (în realitate poate să fie spre exemplu 0,0007). Se vor folosi normele cu rețetele standard din program. Doar norme cu indici speciali de modificare (coeficienți de majorare, sau indici de schimbare spre exemplu DE18A(1), prezintă schimbări în rețeta normei.
Data:
7 iun 2024, 11:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Realibitarea fațade f 1 desfașurat.docx
Întrebare:
Analizînd Realibitarea fațade f 1 desfașurat.docx cu referire la simbolul de norme RCsR08A constatăm urmatoarele: La pozitia 17 Kman=1,5 a fost sters de la simbolul normei de deviz, dar se aplica la resurse. La pozitia 26 Kman=1,5 a fost sters de la simbolul normei de deviz, dar se aplica la resurse. La pozitia 36 Kman=1,5 nu a fost sters de la simbolul normei de deviz, nu se aplica la resurse. La pozitia 104 Kman=1,5 nu a fost sters de la simbolul normei de deviz, se aplica la resurse. La pozitia 87 Kman=1,5 nu a fost sters de la simbolul normei de deviz, nu se aplica la resurse. Rugam sa clarificați aceste situații.
Răspuns (12 iun 2024, 15:21):
Conform răspunsului autorului de proiect, la norma de deviz RCsR08A nu se va aplica nici un coeficient de majorare deoarece sunt incluse schelele tubulare. În devizele ofertă la lucrările de finisare interioară, norma RCsR08A se va aplica, conform standardului, fără nici un coeficient de majorare.
Data:
14 iun 2024, 13:37
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
daca sa modificat devizul semnalizare de paza automata si comunicatii telefonice cu adaugarea volumelor de lucrari, suma estimativa ramine aceiasi?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.