1
Perioada de actualizare
de la 22.05.2024 20:37
până la 11.06.2024 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2024 10:30
până la 20.06.2024 10:31
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mai 2024, 20:37 - 11 iun 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2024, 10:30 - 20 iun 2024, 10:31
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Oferta se va elabora ținând cont de prevederile caietului de sarcini anexat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Puskin nr.21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Locoman
Telefonul de contact
+37379522902
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 mai 2024, 20:41
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21229218
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Puskin nr.21
Durata contractului
17 iul 2024 00:00 - 30 dec 2025 23:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Executarea îmbrăcămintei ”pardosea de covor” la etajul 3 (balcon) din sala de spectacole a Palatului Național ”Nicolae Sulac” din mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 650.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
202405222037_DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.05.24 20:37
202405222031_caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
22.05.24 20:37
202405222031_anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
22.05.24 20:37
caiet de sarcini II.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini, partea II
22.05.24 20:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAUHOF GROUP

Preţul ofertei: 449 792,92 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări