1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2024 16:25
până la 31.05.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2024 16:30
până la 11.06.2024 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 920 777 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2024, 16:25 - 31 mai 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2024, 16:30 - 11 iun 2024, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații curente a căilor de acces și pietonale din adiacentul str. N. Zelinski, 30/3 – 28/5 din sectorul Botanica, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2024, 16:21
Data ultimilor modificări
21 mai 2024, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 920 777 MDL
Achizitii.md ID
21228593
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Durata contractului
13 iun 2024 16:24 - 30 dec 2024 16:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparații curente a căilor de acces și pietonale din adiacentul str. N. Zelinski, 30/3 – 28/5 din sectorul Botanica, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
21.05.24 16:25
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația stadndard
21.05.24 16:25
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.05.24 16:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 1 633 012,68 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări