1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2024 14:55
până la 26.05.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2024 10:00
până la 29.05.2024 10:00
3
Licitaţie
30.05.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 412 500 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2024, 14:55 - 26 mai 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2024, 10:00 - 29 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: 30 mai 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentaţie a copiilor în sezonul estival 2024 în Instituția Publică Centrul Raional de Odihnă şi Agrement din mun. Străşeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-79-06
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2024, 14:51
Data ultimilor modificări
21 mai 2024, 14:55
Valoarea estimată (fără TVA)
412 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 125 MDL
Achizitii.md ID
21228485
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Durata contractului
1 iun 2024 14:55 - 29 oct 2024 14:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentaţie a copiilor în sezonul estival 2024 în Instituția Publică Centrul Raional de Odihnă şi Agrement din mun. Străşeni CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.24 14:55
meniuri de perspectivă.pdf meniuri de perspectivă.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.24 14:55
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.24 14:55
documentația standart_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.24 14:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă calificată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări