1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2024 11:22
până la 28.05.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2024 10:00
până la 04.06.2024 10:00
3
Licitaţie
05.06.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 310 427,41 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2024, 11:22 - 28 mai 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2024, 10:00 - 4 iun 2024, 10:00
Începutul licitației: 5 iun 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a casei scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana Ardeleanu
Telefonul de contact
022828515
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2024, 11:15
Data ultimilor modificări
21 mai 2024, 11:22
Valoarea estimată (fără TVA)
310 427,41 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 104,27 MDL
Achizitii.md ID
21228298
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
7 iun 2024 11:21 - 31 dec 2024 11:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a casei scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_lucrari reparatie.docx
tenderNotice
Anunț de participare-word
21.05.24 11:22
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
DS-word
21.05.24 11:22
csp reparatie scara f5.docx
Specificaţie tehnică
Formular F5
21.05.24 11:22
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE-pdf
21.05.24 11:22
csp reparatie scara f1.docx
Specificaţie tehnică
Formular F1
21.05.24 11:22
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
DUAE-word
21.05.24 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Management Invest Group

Preţul ofertei: 198 783,43 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare a derulării procedurii de achiziții COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1716279330186, demarată la data de 21.05.2024, privind Achiziționarea lucrărilor de reparație a casei scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor, grupul de lucru pentru achiziţii al Consiliului Superior al Procurorilor a desemnat câștigător operatorul economic MANAGEMENT INVEST GROUP S.R.L., ce ține de oferta prezentată (obligație prescrisă de art.31 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, cu privire la informarea ofertanților).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări