1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2024 21:51
până la 01.06.2024 22:50
2
Propunerea ofertelor
de la 01.06.2024 22:50
până la 12.06.2024 22:50
3
Licitaţie
de la 13.06.2024 11:00
până la 13.06.2024 15:28
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 687 039 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2024, 21:51 - 1 iun 2024, 22:50
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iun 2024, 22:50 - 12 iun 2024, 22:50

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziția Echipamentului individual de protecţie

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marcoci Petru
Telefonul de contact
+373 231 53150
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2024, 21:51
Data ultimilor modificări
22 mai 2024, 12:49
Achizitii.md ID
21228176
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Lot 6. Încălțăminte de lucru de iarnă (Maiștri, șoferii etc) - bocanci
Data:
22 mai 2024, 12:49
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Сообщите пожалуйста какие документы нужны на тендер и сроки поставки обуви ,если тендер мы выиграем. C уважением-менеджер SRL Izvorul Cucului +37368058582
Răspuns (30 mai 2024, 22:50):
Buna ziua. Toate cerințele, inclusiv cele referitoare la documentația prezentata sunt detaliat descrise pe pag. 11-12, punctele a) - h) al caietului de sarcini, iar termenul de livrare se cere a fi indicat separat, conform p. f), din caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.