Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
20.05.2024 21:51
până la 01.06.2024 22:50
până la 01.06.2024 22:50
2
Propunerea ofertelor
de la
01.06.2024 22:50
până la 12.06.2024 22:50
până la 12.06.2024 22:50
3
Licitaţie
de la
13.06.2024 11:00
până la 13.06.2024 15:28
până la 13.06.2024 15:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 687 039 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mai 2024, 21:51 - 1 iun 2024, 22:50
Perioada de depunere a ofertelor:
1 iun 2024, 22:50 - 12 iun 2024, 22:50
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziția Echipamentului individual de protecţie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2024, 21:51
Data ultimilor modificări
22 mai 2024, 12:49
Achizitii.md ID
21228176
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 5 - Lot 5. Încălțăminte de lucru de iarnă pentru personal operativ și operativ de reparație PT, LEA, FÎO – cu carînb înalt
Buget: 114510.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lot 6. Încălțăminte de lucru de iarnă (Maiștri, șoferii etc) - bocanci
Buget: 71800.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Lot 7. Încălțăminte de lucru de iarnă (controlori) - bocanci
Buget: 61142.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Lot 8. Încălțăminte de lucru de vară pentru personal operativ și operativ de reparație PT, LEA, FÎO - cu carînb înalt
Buget: 109260.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Lot 9. Încălțăminte de lucru de vară (Maiștri, șoferii etc) - pantofi
Buget: 49090.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Lot 10. Încălțăminte de lucru de vară (controlori) - pantofi
Buget: 42600.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Aviz de participare pentru achizitia echipamentului de protectie
Aviz de participare pentru achizitia echipamentului de protectie
Documentele la ofertă
-
20.05.24 21:51
Caiet de sarcini pentru achizitia echipamentului de protectie
Caiet de sarcini pentru achizitia echipamentului de protectie
Specificaţie tehnică
-
20.05.24 21:51
Lot 6. Încălțăminte de lucru de iarnă (Maiștri, șoferii etc) - bocanci
Data:
22 mai 2024, 12:49
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Сообщите пожалуйста какие документы нужны на тендер и сроки поставки обуви ,если тендер мы выиграем.
C уважением-менеджер SRL Izvorul Cucului
+37368058582
Răspuns (30 mai 2024, 22:50):
Buna ziua. Toate cerințele, inclusiv cele referitoare la documentația prezentata sunt detaliat descrise pe pag. 11-12, punctele a) - h) al caietului de sarcini, iar termenul de livrare se cere a fi indicat separat, conform p. f), din caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK