Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
17.05.2024 23:20
până la 23.05.2024 12:30
până la 23.05.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la
23.05.2024 12:30
până la 31.05.2024 17:00
până la 31.05.2024 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
667 041,67 MDL
Perioada clarificărilor:
17 mai 2024, 23:20 - 23 mai 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mai 2024, 12:30 - 31 mai 2024, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reabilitarea porțiunilor de trotuar din str.Miorița 1-3/5; 5/8-11
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2024, 23:20
Data ultimilor modificări
20 mai 2024, 22:23
Achizitii.md ID
21227459
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reabilitarea porțiunilor de trotuar din str.Miorița 1-3/5; 5/8-11
Buget: 667041.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
formularul nr.1.signed.pdf
formularul nr.1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-formularul nr.1
17.05.24 23:20
documentația stantard.signed.pdf
documentația stantard.signed.pdf
Istoricul documentului
-
documentația stantard.signed.pdf
documentația stantard.signed.pdf
ID: 804a490c-823f-40d4-9610-ff51216b9ce9
Documentele la ofertă
-
documentația stantard.signed.pdf
documentația stantard.signed.pdf
ID: 804a490c-823f-40d4-9610-ff51216b9ce9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-documentația standard
20.05.24 22:23
duae.signed.pdf
duae.signed.pdf
Istoricul documentului
-
duae.signed.pdf
duae.signed.pdf
ID: 82ed2030-2c10-4a88-a9be-e451a133df41
Documentele la ofertă
-
duae.signed.pdf
duae.signed.pdf
ID: 82ed2030-2c10-4a88-a9be-e451a133df41
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-DUAE
20.05.24 22:23
anunțul de participare.signed.pdf
anunțul de participare.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunțul de participare.signed.pdf
anunțul de participare.signed.pdf
ID: f946b171-e09b-4f75-9d86-0c1ab02a4b9c
Documentele la ofertă
-
anunțul de participare.signed.pdf
anunțul de participare.signed.pdf
ID: f946b171-e09b-4f75-9d86-0c1ab02a4b9c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-anunț de participare
20.05.24 22:23
Data:
20 mai 2024, 09:27
Subiectul întrebării:
Anunt participare
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de participare la pct.7, dvs solicitati sa prezentam extras din cont de 1 milion de lei, pe cind valoarea exeprtizata cu TVA constituie 800 450 lei. Totoadata solicitati sa fie prezentata informatia cu o sintagma incorecta "... ultimele 3 zile dupa deschiderea procedurii de achizitie". Poate aveti in vedere cu3 zile pinala deschidere? Excludeti va rugam aceasta cerinta.
Răspuns (20 mai 2024, 22:25):
Au fost efectuate modificări. Mulțumim
Data:
21 mai 2024, 17:42
Subiectul întrebării:
Anunt participare
Întrebare:
Buna ziua. Am solicitat sa excludeti cerinta cu extras in cont de 1 milion de lei pentru licitatie de 800 450 cu TVA, iar dvs solicitati deja 1 040 000 lei banui in cont!!! Dvs solicitati in cont sa avem practic de 3 ori mai multi bani decit valoarea estimata? Care e ideea acestei cerinte? Excludeti va rog cerinta aceasta, ca e COP, adica Concurs Oferte Pret, nu Licitatie!!!
Răspuns (22 mai 2024, 19:00):
Bună ziua, Vă comunicăm că potrivit cerinței din pct. 16 capitolul II subpct.7 Ofertantul trebuie să
demonstreze că are pe contul curent bani lichizi sau certificatede linie de credit – minim 1040000 lei. Suma dată este formată din suma estimativă + 30% (art. 71 din Legea 131/2015 valoarea permisă de depăşire cu 30% al valorii estimative a achiziţiei) x 1,2 (valoare TVA) = 1040000 lei..
Condiția dată este obligatorie din motiv că banii sunt alocați din bugetul municipal și achiziția dată necesită achiziționarea tuturor materialelor din start.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK