1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2024 17:38
până la 28.05.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2024 09:00
până la 04.06.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 871 423 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2024, 17:38 - 28 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2024, 9:00 - 4 iun 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a încăperilor interioare întru eficientizarea serviciului radiologic si de radioprotectie în cadrul IMSP Policlinica de Stat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efros Viorica
Telefonul de contact
022251508
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2024, 17:29
Data ultimilor modificări
17 mai 2024, 17:38
Valoarea estimată (fără TVA)
871 423 MDL
Achizitii.md ID
21227380
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Durata contractului
17 iun 2024 17:35 - 30 dec 2024 17:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a încăperilor interioare întru eficientizarea serviciului radiologic si de radioprotectie în cadrul IMSP Policlinica de Stat CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 740 719,49 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde criteriilor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări