1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2024 10:29
până la 20.05.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2024 11:00
până la 29.05.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 583 333 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2024, 10:29 - 20 mai 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2024, 11:00 - 29 mai 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anuntului de participare și documentatiei standart anexate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Vladimir Korolenko nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322829016
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 mai 2024, 10:29
Valoarea estimată (fără TVA)
1 583 333 MDL
Achizitii.md ID
21226508
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, INN
Durata contractului
1 iun 2024 03:00 - 28 aug 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de replanificare parțială a încăperilor clădirii (nr. Cad. 0100214.137.01), cu construirea unei anexe, pentru instalarea unui ascensor CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
tenderNotice
Anunt
16.05.24 10:29
Anunt
tenderNotice
Anunt
16.05.24 10:29
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
16.05.24 10:29
Documentația standart
Documentele la ofertă
Documentatia standart
16.05.24 10:29
Declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Criterii de eligibilitate
Declaratie
16.05.24 10:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 147 904,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta calificata
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări