Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21226381
1
Perioada de actualizare
de la
16.05.2024 10:33
până la 24.05.2024 11:00
până la 24.05.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
24.05.2024 11:00
până la 03.06.2024 11:00
până la 03.06.2024 11:00
3
Licitaţie
de la
04.06.2024 11:00
până la 04.06.2024 14:33
până la 04.06.2024 14:33
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
466 676,29 MDL
Perioada clarificărilor:
16 mai 2024, 10:33 - 24 mai 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 mai 2024, 11:00 - 3 iun 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
produse alimentare pentru a II-a jumătate a anului 2024, legume-fructe pentru al III-lea trimestru 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ivano Franco 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi
Telefonul de contact
/231/71003
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2024, 10:33
Data ultimilor modificări
21 mai 2024, 15:43
Achizitii.md ID
21226381
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 9 - LOTUL IX „Făină, zahăr, paste făinoase, orez, crupe, fasole, mazăre și zahăr”
Buget: 8927.8 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - LOTUL XII „Legume fructe pentru al III-lea trimestru 2024”
Buget: 29550.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - LOTUL XIII „Amestec uscat pentru sugari”
Buget: 12550.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
ds_produse alimentare ii-a jum 2024 (1) (1).semnat.pdf
ds_produse alimentare ii-a jum 2024 (1) (1).semnat.pdf
Clarificări pentru participanți
Documentatia standart
16.05.24 10:33
invitatie de participare (1).semnat.pdf
invitatie de participare (1).semnat.pdf
tenderNotice
invitatie de participare
16.05.24 10:33
anunt_de_participare privind prod alim pentru ii-a jum 2024.docx
tenderNotice
invitatie de participare
16.05.24 10:33
LOTUL V „Carne de pasăre”
Data:
21 mai 2024, 15:43
Subiectul întrebării:
Carnea congelate - livrarea zilnic!?
Întrebare:
Bună ziua. De ce doriți să obțineți carne congelată zilnic? Este o greșeală? Termenul de pastrarea conf. HG 696/2010 este min. 6 luni
Răspuns (23 mai 2024, 09:16):
Buna ziua!
Deoarece carnea este luată exact în acea cantitate necesară pentru a fi consumată a II-a zi, fără a o depozita în frigider pe termen îndelungat și în cantități excesive.
Data:
23 mai 2024, 13:16
Subiectul întrebării:
Carnea congelate - livrarea zilnic!?
Întrebare:
Cerința dumneavoastră limitează numărul de participanți și nu este legală. Luați carne proaspătă, dar nu condelata.
Răspuns (23 mai 2024, 14:50):
Art.37, alin.6 al Legii nr.131 din 03.07 2015 privind achizitiile publice prevede ca specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. Ceea ce autoritate contractantă a și respectat, indicînd specificațiile tehnice cu descriere exactă şi completă a produsului necesar pentru alimentarea copiilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK