1
Perioada de actualizare
de la 14.05.2024 12:23
până la 23.05.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2024 12:30
până la 03.06.2024 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 260 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2024, 12:23 - 23 mai 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2024, 12:30 - 3 iun 2024, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piesă de schimb pentru Angiograful INNOVA IGS5, model ULYSSES Green TUBE UNIT ANGIO.
Inclusiv: livrarea și instalarea.
*Piesa sa fie nouă, produs max. anul 2023.
Garanția nu mai putin de 12 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Testemiteanu nr.29 bl.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Cojocaru
Telefonul de contact
+37322256123
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 mai 2024, 12:23
Valoarea estimată (fără TVA)
2 260 000 MDL
Achizitii.md ID
21225498
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str Testemitanu 29/1
Durata contractului
4 iun 2024 03:00 - 14 iun 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piesă de schimb pentru Angiograful INNOVA IGS5, model ULYSSES Green TUBE UNIT ANGIO. Inclusiv: livrarea și instalarea. *Piesa sa fie nouă, produs max. anul 2023. Garanția nu mai putin de 12 luni. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
14.05.24 12:23
duae ro
Specificaţie tehnică
Duae
14.05.24 12:23
ds bunuri servicii
Specificaţie tehnică
Documentatie
14.05.24 12:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTERMED

Preţul ofertei: 2 562 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări