Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21224818
1
Perioada de actualizare
de la
10.05.2024 10:32
până la 17.05.2024 11:19
până la 17.05.2024 11:19
2
Propunerea ofertelor
de la
17.05.2024 11:19
până la 25.05.2024 12:19
până la 25.05.2024 12:19
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
425 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 mai 2024, 10:32 - 17 mai 2024, 11:19
Perioada de depunere a ofertelor:
17 mai 2024, 11:19 - 25 mai 2024, 12:19
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparații capitale: Amenajarea parțială a străzii Ștefan cel Mare prin construcția trotuarului cu pavare din s.Hîjdieni, raionul Glodeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4924, MOLDOVA, Glodeni, s.Hîjdieni (r-l Glodeni), or.Glodeni s.Hijdieni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 mai 2024, 10:32
Data ultimilor modificări
13 mai 2024, 14:05
Achizitii.md ID
21224818
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
hijdieni trotuar stefan cel mare 500caet de sarcini (1) (1).signed.pdf
hijdieni trotuar stefan cel mare 500caet de sarcini (1) (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.05.24 10:32
Data:
13 mai 2024, 14:05
Subiectul întrebării:
criterii exagerate pu Agentii economici
Întrebare:
Avind in vedere suma si volumele de lucrari la licitatia respectiva, comsideram exagerate conditiile de participare care se impun. Solicitam de a exclude din conditii Avizul in constr, Manualul calitatii si certificatele ISO.
Avem o experienta vasta in domeniul constr, la preturi foarte eficiente pu autoritatea contractanta, nedetinind doc de mai sus.
In aceasta situatie sunt mai multi operatori economici
pu a oferi posibilitate de a participa mai multi A.E. pu o rata de participare mai mare si o concurenta loiala solicitam a tine cond de solicitarile noastre.
Răspuns (15 mai 2024, 11:19):
În conformitate cu PUCTUL 38 din HG Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Criteriile de calificare și selecție au ca scop demonstrarea eligibilității ofertantului sau candidatului, potențialului tehnic, profesional și economico-financiar, precum și respectarea standardelor de asigurare a calității și protecției mediului de către fiecare operator economic participant la procedură, potențial care trebuie să reflecte posibilitatea concretă a acestuia de a îndeplini contractul de achiziții publice de lucrări și de a soluționa eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia, în cazul în care oferta sa este declarată câștigătoare.
Data:
15 mai 2024, 20:15
Subiectul întrebării:
criterii EXAGERATE!!!
Întrebare:
stimata AC, in cazul in care se prezeinta An 12 cu lista lucrarilor deja executate, An.14 15 cu personalul si tehnica operatorului economic, aceste criterii oare nu reflecta eligibilitatea agentului economic? Or, in aceste criterii operatorul economic a aprticipat si a cistigat si alte achizitii, respectiv are experienta. Dar in cazul in care impuneti un set de criterii restrictive, astfel limitati drastic participarea multor agenti economici, fapt prin care ii lipstiti de un drept. Solicitam de a exlude cerintele exigente!!! in caz contrar vom contesta decizia
p.s. daca ati impus aceste criterii dupa un agent economicneligibil, e alt aspect.
Răspuns (16 mai 2024, 11:26):
În conformitate cu PUCTUL 19 din HG Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Autoritatea contractantă are dreptul de a stabili în documentația de atribuire condiții speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmărește obținerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecția mediului și promovarea dezvoltării durabile, și PUNCTUL 35. Autoritatea contractantă utilizează formularele și modelele de documente necesare procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice de lucrări incluse în Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin ordin al ministrului finanțelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK