1
Perioada de actualizare
de la 08.05.2024 11:58
până la 18.05.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.05.2024 10:00
până la 27.05.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 007 487,84 MDL
Perioada clarificărilor: 8 mai 2024, 11:58 - 18 mai 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mai 2024, 10:00 - 27 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de modernizare a sistemului video din sectorul Buiucani și crearea centrului de monitorizare locală în incinta clădirii Preturii Sectorului Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Zglavoc
Telefonul de contact
068240107
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2024, 11:54
Data ultimilor modificări
8 mai 2024, 15:39
Valoarea estimată (fără TVA)
1 007 487,84 MDL
Achizitii.md ID
21224435
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Durata contractului
3 iun 2024 11:57 - 31 dec 2024 11:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de modernizare a sistemului video din sectorul Buiucani și crearea centrului de monitorizare locală în incinta clădirii Preturii Sectorului Buiucani CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Documentele la ofertă
-
8.05.24 11:58
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
8.05.24 11:58
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
8.05.24 11:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BUSINESS SECURITY

Preţul ofertei: 799 066,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S. C. „PLASMA RTI”

Preţul ofertei: 845 733,49 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 917 662,88 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări