Achiziţie publică
21223766
Lotul 4 Microsoft Office
1
Perioada de actualizare
de la 03.05.2024 11:48
până la 10.05.2024 12:00
până la 10.05.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2024 12:00
până la 16.05.2024 12:00
până la 16.05.2024 12:00
3
Licitaţie
17.05.2024 13:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
84 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 mai 2024, 11:48 - 10 mai 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 mai 2024, 12:00 - 16 mai 2024, 12:00
Începutul licitației:
17 mai 2024, 13:55
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Microsoft Office
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor participanților la activitățile de instruire și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Power Point
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup (câte maxim 4 ore academice per zi).
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
83 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (83 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online, prin intermediul platformelor de instruire online (ZOOM, etc). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanți, inclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Microsoft Office
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor participanților la activitățile de instruire și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Power Point
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup (câte maxim 4 ore academice per zi).
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
83 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (83 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online, prin intermediul platformelor de instruire online (ZOOM, etc). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanți, inclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 mai 2024, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
84 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
840 MDL
Achizitii.md ID
21223766
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din anunțul de participare
Durata contractului
19 mai 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod )
Specificaţie tehnică
Documentația Standard WORD
3.05.24 11:48
Anunț de participare instruire person. 2024 rep. mod..semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
3.05.24 11:48
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod ).semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard PDF
3.05.24 11:48
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Asociatia Obsteasca DNT
Preţul ofertei:
80 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
22.05.24 16:39
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire25instruirerepetat2024(1)semnatsemnatsemnatsignedsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 03313537-cd96-471d-94fd-98c9d77537a3
Anunț de atribuire
22.05.24 16:39
scrisasociațiaobșteascădntsemnat.pdf
ID: e2395f9f-2092-4087-809e-d237dea77b6b
Anunț de atribuire
22.05.24 16:39
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:53
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
diplomamaster jumbrei olga.semnat.pdf
diplomamaster jumbrei olga.semnat.pdf
ID: 01f68ca1-aeec-4783-8912-8bd4650ac514
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:54
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
curs microsoft office.semnat.pdf
curs microsoft office.semnat.pdf
ID: 0768345e-30f3-4930-a04f-f48c5a566638
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:50
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
certificat nicsan adrian.semnat.pdf
certificat nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 0d88f119-a4ee-4bc2-9f42-87337714fea5
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:55
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
specificaţia tehnică pentru lotul 4.semnat.pdf
specificaţia tehnică pentru lotul 4.semnat.pdf
ID: 0fc4cbd2-d631-4886-a2da-f177d6eb71c9
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:48
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:36
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 1c6429ff-ff7f-4323-83eb-98fa06bfc425
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:51
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
certificat digitalizare olga jumbei.semnat.pdf
certificat digitalizare olga jumbei.semnat.pdf
ID: 25d3f3d0-969b-4ae5-b4ee-81b8bab35a3a
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:56
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
diploma master nicsan adrian.semnat.pdf
diploma master nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 3940f6ae-c46a-43e1-aed3-bca4f669e466
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:53
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:36
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
certificat de formator nicsan adrian.semnat.pdf
certificat de formator nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 5fca4882-ed72-4455-80f5-bdd34eb4fd8e
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:55
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:37
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:37
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:37
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
ID: 89f724a7-998e-49a3-a77b-6ad6d90c7010
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:52
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
d.p. garantie la oferta.semnat.pdf
d.p. garantie la oferta.semnat.pdf
ID: a24956b3-ce72-4bb5-8b90-a8b1c27fa727
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:45
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
lista formatori dnt.semnat.pdf
lista formatori dnt.semnat.pdf
ID: cc9a61dd-35d4-41d4-80de-88c08337cfbd
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:39
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:51
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
olga jumbei_mentor.semnat.pdf
olga jumbei_mentor.semnat.pdf
ID: e9ac00f0-31a5-47d4-a99c-177d5f997a76
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:56
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
confirmare lipsa datorii.semnat.pdf
confirmare lipsa datorii.semnat.pdf
ID: f160f960-0b89-424c-bb1d-67d4044b667f
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:52
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 12:53
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
15.05.24 13:09
Data deschiderii:
16.05.24 12:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK