1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2024 11:08
până la 25.05.2024 11:54
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2024 11:54
până la 09.06.2024 11:54
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 516 666 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2024, 11:08 - 25 mai 2024, 11:54
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2024, 11:54 - 9 iun 2024, 11:54
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2024, 11:03
Data ultimilor modificări
8 mai 2024, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
5 516 666 MDL
Achizitii.md ID
21223283
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
24 iun 2024 11:07 - 31 dec 2024 11:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Utilaj de salubrizare mecanizată. CPV: 43300000-6 - Maşini şi echipament de construcţii
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caietul de sarcini aspirator .docx
Documentele la ofertă
-
2.05.24 16:36
ap utilaj salubrizare.pdf ap utilaj salubrizare.pdf
Documentele la ofertă
-
2.05.24 16:36
duae ul salub.doc
Documentele la ofertă
-
2.05.24 16:49
07.05.2024_dl utilaj laborator.docx
Documentele la ofertă
-
7.05.24 16:12
ap eng ut salubrizare.pdf ap eng ut salubrizare.pdf
Documentele la ofertă
-
8.05.24 11:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RAVITAN SRL

Preţul ofertei: 5 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” conform art. 84 alin. (51) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice a reevaluat ofertele operatorilor economici participanți la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 09.06.2024, în baza contestației nr. 03 din 11.07.2024 depusă de către S.R.L. ,,Ravitan” la Agenția pentru Soluționarea Contestațiilor pe baza rezultatelor licitației de achiziționare a utilajului de salubrizare mecanizată și a decis anularea deciziei de atribuire nr. ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 26.06.2024 prin care a fost declarat cîștigător operatorul economic S.R.L.”Agropiese TGR Grup”. În urma reevaluării ofertelor conform deciziei grupului de lucru nr. ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 15.07.2024, în vederea achiziționării utilajului de salubrizare mecanizată vă comunicăm următoarele: Reevaluarea a avut loc în conformitate cu prevederile legale, având ca scop obținerea tuturor clarificărilor necesare pentru o evaluare corectă și completă. S-a constatat că oferta depusă de către S.R.L. Ravitan nu a fost evaluată corespunzător din lipsa informației din partea operatorului economic cu referire la posibilitatea modificării lățimii de lucru a utilajului propus TRA-VAC 500, astfel încât dimensiunea solicitată de autoritatea contractantă maxim 2500 mm se include în limitele pentru setarea lățimii de măturare indicate în specificația tehnică oferită de S.R.L. ,,Ravitan” (min. 2000 mm-max. 2800 mm). Considerăm că, contestatia depusă este argumentată tehnic, ofertantul S.R.L. ,,Ravitan” propunând utilajul, a cărui specificație tehnică corespunde cerintelor înaintate de către autoritatea contractantă. Drept urmare, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziționarea utilajului de salubrizare mecanizată operatorului economic S.R.L.,,Ravitan”, clasat pe primul loc după preț, cu oferta în valoare de 5 250 000,00 lei (cinci milioane două sute cincizeci mii lei, 00 bani) fără TVA și 6 300 000,00 (șase milioane trei sute mii lei, 00 bani) cu TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate actele conform cerințelor din anunțul de participare, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării. Luând în consideraţie specificul utilajului, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Referitor la garanția de bună execuție constituită de către operatorul economic S.R.L.,,Agropiese TGR Grup”, informăm că va fi transmis un demers către banca emitentă a garanției în vederea eliberării acesteia în rezultatul anulării deciziei de atribuire nr.ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 26.06.2024. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție (garanție bancară sau transfer direct la contul de gestiune al autorității contractante), pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de achiziție, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. Ulterior, în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Agropiese TGR Grup SRL

Preţul ofertei: 5 270 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Ozonteh Impex

Preţul ofertei: 5 920 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări