Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21223208
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
6 336 666 MDL
Perioada clarificărilor:
2 mai 2024, 8:51 - 22 mai 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 mai 2024, 10:00 - 6 iun 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform Caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
Operatorul economic ”Ozonteh Impex” S.R.L. care a propus prețul de 8 850 000,00 nu poate fi acceptat deoarece oferta acestuia depășeste cu 39,66 % valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Din aceste considerente oferta operatorului economic ”Ozonteh Impex” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante”,, grupul de lucru în temeiul art. 15 alin. 2 (a) “Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” cât și art. 71 alin.1 lit (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
“Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate.
Din aceste considerente oferta operatorului economic ”Ozonteh Impex” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante”,, grupul de lucru în temeiul art. 15 alin. 2 (a) “Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” cât și art. 71 alin.1 lit (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
“Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate.
Data anulării
19 iun 2024, 14:58
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2024, 8:51
Data ultimilor modificări
19 iun 2024, 14:58
Achizitii.md ID
21223208
MTender ID
CPV
43300000-6 - Maşini şi echipament de construcţii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Echipament pentru colmatarea rosturilor și reparația crăpăturilor cu mastic bituminos.
Buget: 6336666.0 MDL
Anulată
Data:
8 mai 2024, 10:27
Subiectul întrebării:
Dovada executarii unui contract cu valoare nu mai mica
Întrebare:
Buna ziua, In cazul in care intreprinderea are executate in ultimii 3 ani mai multe contracte de vanzare-cumparare cu bunuri similare insa nici unul din ele nu au fost cu valoare mai mica decit cel de participare la aceasta achizitie, atunci in cazul cistigului compania va fi descalificata de la licitatie?
Răspuns (8 mai 2024, 14:24):
Calificarea se va efectua în baza cerințelor impuse în anunțul de participare și corespunderea cerințelor tehnice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK