1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2024 10:33
până la 11.05.2024 13:19
2
Propunerea ofertelor
de la 11.05.2024 13:19
până la 22.05.2024 11:20
3
Licitaţie
de la 23.05.2024 14:00
până la 23.05.2024 15:32
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 973 530 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2024, 10:33 - 11 mai 2024, 13:19
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mai 2024, 13:19 - 22 mai 2024, 11:20

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Scaune rulante mecanice, cadre de mers și bastoane ortopedice, conform necesităților pentru anul 2024

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
022263133
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2024, 10:33
Data ultimilor modificări
7 mai 2024, 9:59
Achizitii.md ID
21221852
CPV
33190000-8 - Diverse aparate şi produse medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini si specifiatii
26.04.24 10:33
duae (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
26.04.24 10:33
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare
26.04.24 10:33
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
26.04.24 10:33
Scaun cu rotile mecanic
Data:
26 apr 2024, 13:21
Subiectul întrebării:
Lotul1 Scaun cu rotile mecanic
Întrebare:
Buna ziua, Repartizati pe loturi separate Lotul 1 in depedenta de Latime sezut si cantitati, ca sunt diferiti producatori /Nu mai anuntati o licitație sub un singur agent economic.
Răspuns (26 apr 2024, 15:31):
Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire.
Data:
2 mai 2024, 11:43
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 apr 2024, 15:31):
Întrebare:
Vorbiți despre "Autoritatea contractantă are dreptul" dar unde sunt aici drepturile "Operatorului economic" dar unde sunt obligațiile autorității contractante? Sau la noi în țară autoritățile contractante au doar drepturi iar operatorii econimici au doar obligații? Noi Operatorii economici platim impozite la stat foarte mari din care voi lucrătorii statului primiti salarii si bonusuri, dar de ce sunt favorizti doar unui așa si nu intelegem. sau autoritatea contractantă are deja o înțelegere cu un anumit OE?
Răspuns (2 mai 2024, 12:05):
Autoritatea contractantă activeaza in limita cadrului legal privind achizițiile publice.
Data:
2 mai 2024, 11:57
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Va fi posibilă livrarea pe etape?
Răspuns (2 mai 2024, 12:01):
Conditiile si termenul de livrare sunt prevăzuți în anunțul de participare. Etapizarea livrării nu va depăsi 60 zile.
Data:
2 mai 2024, 12:03
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Va fi posibilă livrarea bunurilor pe etape?
Răspuns (2 mai 2024, 12:06):
Conditiile si termenul de livrare sunt prevăzuți în anunțul de participare. Etapizarea livrării nu va depăsi 60 zile.
Data:
3 mai 2024, 16:02
Subiectul întrebării:
Lot Scaun cu rotile mecanic
Întrebare:
Lățime șezut – 25-35 cm Din considerente ca latimea scaunului este foarte mica, va rugam pentru acest model sa modificati marimile pina la 39 cm
Răspuns (7 mai 2024, 09:57):
În procesul de elaborare a documentației de atribuire, Autoritatea Contractantă a stabilit Specificațiile Tehnice ale bunurilor în conformitate cu cerințele și necesitățile exprimate de Beneficiarii instituției. Aceasta este esențial pentru a asigura că produsele achiziționate vor satisface în mod optim cerințele utilizatorilor finali. Există beneficiari care necesită scaune cu dimensiuni cuprinse între 25 și 35 cm pentru a asigura confortul și mobilitatea adecvată, în timp ce alții solicită dimensiuni mai mari, între 35 și 40 cm, pentru a corespunde cerințelor lor specifice. Este important să se menționeze că dimensiunile scaunelor rulante sunt caracteristici importante pentru confortul și funcționalitatea acestora. Un scaun prea îngust poate cauza disconfort sau chiar probleme de sănătate pentru utilizatorii cu dimensiuni mai mari, în timp ce unul prea larg poate compromite stabilitatea și manevrabilitatea pentru cei cu dimensiuni mai mici. Prin urmare, astfel de abordare permite Autorității Contractante să ofere soluții care să satisfacă cât mai bine cerințele variate ale utilizatorilor finali, asigurându-se că fiecare beneficiar primește un produs care să îi servească în mod optim nevoile specifice de mobilitate și confort.
Data:
8 mai 2024, 11:25
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Indicati va rog lista documentelor solicitate in anuntul de participare
Răspuns (8 mai 2024, 14:24):
Conform Documentatie standard, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr._115_ din 15.09.2021, anuntul de participare include ”... criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse”. Lista documentelor obligatorii care urmeaza a fi prezentate în cadrul procedurii de achizitie este publicată în caietul de sarcin p.49-50
Data:
8 mai 2024, 17:01
Subiectul întrebării:
Scaun cu rotile mecanic
Întrebare:
Lot Scaun cu rotile mecanic. o parte din ele sunt pentru copii/adolescenti. cum piteti solicita greutate de 150-200 kg pentru ele, daca nici un producator nu da asa standarte. deja nu sunt dubii, ca licitatia e facuta dub Tetis
Răspuns (9 mai 2024, 13:19):
Nu
Data:
8 mai 2024, 17:09
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Conform Documentatie standard, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr._115_ din 15.09.2021, anuntul de participare include ”... criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse”. Lista documentelor obligatorii care urmeaza a fi prezentate în cadrul procedurii de achizitie este publicată în caietul de sarcin p.49-50 Doar ca caietul de sarcini are 15 pagini. Va rugam sa plasati toata lista de documente solicitate.
Răspuns (9 mai 2024, 13:18):
In caietul de sarcini sunt publicate documentele obligatorii punctul 49si 50. Examinați minutios
Cârje cu sprijin subaxilar
Data:
10 mai 2024, 16:36
Subiectul întrebării:
Marimea cirjelor
Întrebare:
Ati indicat o multime de parametri, dar nu ati indicat marimea cirjelor- S, M sau L?
Răspuns (10 mai 2024, 20:46):
Conform parametrilor producătorului. Nu autoritatea contractanta stabilește S, M,L
Cârje cu sprijin subaxilar
Data:
10 mai 2024, 16:39
Subiectul întrebării:
Cirje
Întrebare:
Va rugam sa indicati lungimea cirjelor
Răspuns (10 mai 2024, 20:47):
Sunt indicați în anunțul de participare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.