1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 680 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

-
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4329, MOLDOVA, Căuşeni, s.Zaim, Alexei Mateevici, 58
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Petracov
Telefonul de contact
069757377
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 apr 2024, 9:47
Valoarea estimată (fără TVA)
680 MDL
Achizitii.md ID
21219817
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4329, MOLDOVA, Căuşeni, s.Zaim, Alexei Mateevici, 58
Durata contractului
15 apr 2024 09:50 - 15 apr 2024 09:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Toner CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
OPC CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
PCR CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202404230946_PV39 incarcare cartuse gradinita_compressed.pdf
Documentele la ofertă
-
23.04.24 09:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SETUP-LUX

Preţul ofertei: 680 MDL
Statut: Învingător
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări