1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2024 14:36
până la 02.05.2024 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.05.2024 11:30
până la 23.05.2024 11:30
au rămas 18 zile
3
Licitaţie
24.05.2024 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 1 680 564,41 MDL
Perioada clarificărilor: 22 apr 2024, 14:36 - 2 mai 2024, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mai 2024, 11:30 - 23 mai 2024, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te
privind încheierea acordului-cadru - Achiziționarea dispozitivelor medicale întru realizarea Programului Naţional privind sănătatea și drepturile sexuale și reproductive pentru anii 2025-2027
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2024, 14:36
Data ultimilor modificări
22 apr 2024, 16:21
Achizitii.md ID
21219214
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Dispozitive intrauterine
Buget: 327047.61 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
contract _subsecvent.docx
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
acord_-_cadru_documentația.doc
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
Data:
22 apr 2024, 16:21
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Buna ziua! Solicitam respectuos sa clarificati care este termenul de valabilitate pentru garantia de buna executie. Garantia trebuie sa fie valabila pana la semnarea celui de al treilea contract (in 2027)? Sau doar pana la semnarea primului contract subsecvent in 2025?
Răspuns (29 apr 2024, 11:18):
Bună ziua, garanția de bună execuție va fi solicitată pentru contractul subsecvent. Garanția de bună execuție se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului subsecvent.
Data:
22 apr 2024, 16:24
Subiectul întrebării:
referitor la oferte / contracte subsecvente
Întrebare:
Va rog sa precizati urmatorul lucru: In caz ca compania semneaza acordul cadru, insa peste un timp producatorul nu mai produce produsul care a fost contractat si nu are alternative, OE are dreptul de a nu participa la procdura de achizitie subsecventa fara a primi careva penalitati?
Răspuns (29 apr 2024, 11:29):
Bună ziua, operatorul economic are dreptul de a nu participa la procedura de reofertare.
Data:
22 apr 2024, 17:52
Subiectul întrebării:
semnatarii acordului-cadru
Întrebare:
Cine vor fi semnatarii acordului-cadru? CAPCS va semna acordul-cadru cu toti operatorii economici care vor safistace specificatiile tehnice cu conditia incadrarii in buget (plus maxim 30% conform legii 131)? Iar in procedurile de achizitie subsecvente deja se va semna contractul cu OE care va propune cel mai avantajos pret?
Răspuns (29 apr 2024, 11:34):
Acordul-cadru va fi semnat între CAPCS și operatorii economici calificați și care corespund cerințelor tehnice.
Dispozitive intrauterine
Data:
1 mai 2024, 08:25
Subiectul întrebării:
Procesul de achiziție
Întrebare:
Bună ziua, rugăm să fie exclusă licitația electronică, deoarece oferta operatorilor economici la această etapă prevede confirmarea prețului maximal respectiv nu are logică aplicatarea licitației electronică cu scăderea in 3 pași.
Răspuns (2 mai 2024, 11:03):
Parciparea la licitația electronică este un drept, si nu o obligație. Totodată, autoritatea contractantă va încheia contractul de acord-cadru cu toti opertorii economici participanți care corespund cerințelor de participare, indiferent de clasament.
Dispozitive intrauterine
Data:
1 mai 2024, 08:32
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare
Întrebare:
Bună ziua, rugăm ca la această etapă să fie eliminată/scoasă Garanția Bancara deoarece aceasta nu are nici o valoare.
Răspuns (2 mai 2024, 08:44):
Acordul-cadru reprezintă o modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice care poate fi utilizată după aplicarea unei proceduri de achiziție publică, iar vederea încheierii acordului-cadru, autoritatea contractantă respectă prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la toate etapele, până la atribuirea contractelor bazate pe acordul-cadru respectiv. Conform art. 68, pct. (5) la achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară operatorului economic garanţie pentru ofertă. În cazul în care autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.