1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2024 14:36
până la 02.05.2024 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.05.2024 11:30
până la 23.05.2024 11:30
3
Licitaţie
de la 24.05.2024 15:00
până la 24.05.2024 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 327 047,61 MDL
Perioada clarificărilor: 22 apr 2024, 14:36 - 2 mai 2024, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mai 2024, 11:30 - 23 mai 2024, 11:30
Începutul licitației: 24 mai 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Dispozitive intrauterine
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2024, 14:14
Data ultimilor modificări
22 apr 2024, 16:21
Valoarea estimată (fără TVA)
327 047,61 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
32,70 MDL
Achizitii.md ID
21219214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
17 iun 2024 14:35 - 30 dec 2027 14:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dispozitive intrauterine CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 13440.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract _subsecvent.docx
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
acord_-_cadru_documentația.doc
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
22.04.24 14:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Natusana SRL

Preţul ofertei: 336 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 424 463,42 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Dispozitive intrauterine
Data:
1 mai 2024, 08:25
Subiectul întrebării:
Procesul de achiziție
Întrebare:
Bună ziua, rugăm să fie exclusă licitația electronică, deoarece oferta operatorilor economici la această etapă prevede confirmarea prețului maximal respectiv nu are logică aplicatarea licitației electronică cu scăderea in 3 pași.
Răspuns (2 mai 2024, 11:03):
Parciparea la licitația electronică este un drept, si nu o obligație. Totodată, autoritatea contractantă va încheia contractul de acord-cadru cu toti opertorii economici participanți care corespund cerințelor de participare, indiferent de clasament.
Dispozitive intrauterine
Data:
1 mai 2024, 08:32
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare
Întrebare:
Bună ziua, rugăm ca la această etapă să fie eliminată/scoasă Garanția Bancara deoarece aceasta nu are nici o valoare.
Răspuns (2 mai 2024, 08:44):
Acordul-cadru reprezintă o modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice care poate fi utilizată după aplicarea unei proceduri de achiziție publică, iar vederea încheierii acordului-cadru, autoritatea contractantă respectă prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la toate etapele, până la atribuirea contractelor bazate pe acordul-cadru respectiv. Conform art. 68, pct. (5) la achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară operatorului economic garanţie pentru ofertă. În cazul în care autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări