1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2024 14:53
până la 24.04.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.04.2024 13:00
până la 14.05.2024 13:00
3
Licitaţie
15.05.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 430 761 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2024, 14:53 - 24 apr 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2024, 13:00 - 14 mai 2024, 13:00
Începutul licitației: 15 mai 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație curentă
(acoperișul rampei garajului Parlamentului Republicii Moldova din str. A.Corobceanu, 10 și
a acoperișului de la casa scării de evacuare a clădirii garajului)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Ursu
Telefonul de contact
0(22)820221
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2024, 14:44
Data ultimilor modificări
19 apr 2024, 14:53
Valoarea estimată (fără TVA)
430 761 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 307,61 MDL
Achizitii.md ID
21218432
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
20 mai 2024 14:52 - 31 dec 2024 14:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă (acoperișul rampei garajului Parlamentului Republicii Moldova din str. A.Corobceanu, 10 și a acoperișului de la casa scării de evacuare a clădirii garajului) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
19.04.24 14:53
caiet de sarcini.docx
tenderNotice
-
19.04.24 14:53
duae.docx
Documentele la ofertă
-
19.04.24 14:53
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
tenderNotice
-
19.04.24 14:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 349 844,38 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări