1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2024 11:55
până la 29.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2024 10:00
până la 21.05.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 612 037,04 MDL
Perioada clarificărilor: 18 apr 2024, 11:55 - 29 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2024, 10:00 - 21 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de preparare și distribuire a hranei pentru copiii din Instituțiile Publice de Educație Timpurie din oraș, pentru trimestrul III a anului 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Creciun Viorica
Telefonul de contact
076700406
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2024, 11:48
Data ultimilor modificări
18 apr 2024, 11:55
Valoarea estimată (fără TVA)
2 612 037,04 MDL
Achizitii.md ID
21216937
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Durata contractului
1 iul 2024 11:54 - 31 dec 2024 11:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de preparare și distribuire a hranei pentru copiii din Instituțiile Publice de Educație Timpurie din oraș, pentru trimestrul III a anului 2024 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
18.04.24 11:55
caiet de sarcini catering.pdf caiet de sarcini catering.pdf
Documentele la ofertă
-
18.04.24 11:55
ds.pdf ds.pdf
Documentele la ofertă
-
18.04.24 11:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ,,Brodetchi'' SRL

Preţul ofertei: 2 612 037,04 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A intrunit toate cerintele de calificare conform anuntului de participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări