1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2024 15:12
până la 25.04.2024 11:02
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2024 11:02
până la 02.05.2024 10:32
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 608 125 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2024, 15:12 - 25 apr 2024, 11:02
Perioada de depunere a ofertelor: 25 apr 2024, 11:02 - 2 mai 2024, 10:32
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Executarea lucrărilor de termoizolare și finisare a fațadelor cu renovarea tâmplăriei edificiului Casei de Cultură din s. Cotihana, mun. Cahul, str. Păcii nr. 40 (etapa II – termoizolarea fațadelor)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2024, 15:02
Data ultimilor modificări
23 apr 2024, 11:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 608 125 MDL
Achizitii.md ID
21209634
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
1 iun 2024 15:12 - 30 dec 2024 15:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Executarea lucrărilor de termoizolare și finisare a fațadelor cu renovarea tâmplăriei edificiului Casei de Cultură din s. Cotihana, mun. Cahul, str. Păcii nr. 40 (etapa II – termoizolarea fațadelor) CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini
12.04.24 15:12
duae_nou_0.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
12.04.24 15:12
ds_lucrari (2).signed.pdf ds_lucrari (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentația standard privind achizitiile de lucrări
12.04.24 15:12
oferta financiară - formular.signed.pdf oferta financiară - formular.signed.pdf
Documentele la ofertă
- oferta financiară - formular
12.04.24 15:12
anunt nou.signed.pdf anunt nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
12.04.24 15:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"APS Service Grup"

Preţul ofertei: 1 217 587,58 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VIZOL-STUDIO

Preţul ofertei: 1 334 171,16 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunzatoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări