1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2024 14:49
până la 22.04.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2024 13:00
până la 03.05.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 43 750 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2024, 14:49 - 22 apr 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2024, 13:00 - 3 mai 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform condițiilor speciale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Savin Aliona
Telefonul de contact
(022)270309
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2024, 14:29
Data ultimilor modificări
12 apr 2024, 14:49
Valoarea estimată (fără TVA)
43 750 MDL
Achizitii.md ID
21209467
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
5 mai 2024 14:36 - 31 dec 2024 14:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 3- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a instalațiilor radiologice Rad Speed DR Shimadzu CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae tip nou.doc
Documentele la ofertă
-
12.04.24 14:49
anunt de participare (2).docx
tenderNotice
-
12.04.24 14:49
documentație standart .docx
Documentele la ofertă
-
12.04.24 14:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 43 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări