Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21208743
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
850 100 MDL
Perioada clarificărilor:
12 apr 2024, 11:31 - 20 apr 2024, 12:51
Perioada de depunere a ofertelor:
20 apr 2024, 12:51 - 26 apr 2024, 12:51
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla
Informația despre anulare
Motivul anulării
A fost publicată o nouă procedură de achiziție.
Data anulării
23 apr 2024, 14:22
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2024, 11:31
Data ultimilor modificări
23 apr 2024, 14:23
Achizitii.md ID
21208743
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Lot 2/Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla
Buget: 436110.0 MDL
Anulată
Data:
18 apr 2024, 11:09
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Incarcati anuntul de participare va rog.
Răspuns (18 apr 2024, 12:35):
Anunțul de participare a fost încărcat. Vă rugăm să analizați cu atenție documentele încărcate prin intermediul MTender.
Data:
18 apr 2024, 11:12
Subiectul întrebării:
Garantie
Întrebare:
17. Termenul de garanție a lucrărilor minim 7 ani. Modificati termenul de garantie conform legii de 5ani pentru lucrari.
Răspuns (18 apr 2024, 12:51):
Se acceptă termenul de garanție asupra lucrărilor 5 ani.
Data:
18 apr 2024, 11:22
Subiectul întrebării:
raportul financiar
Întrebare:
Raportul financiar pentru anul 2023 data limita de prezentare este de 31.05.2024. Deci eliminati cerinta de a fi prezentat Situatiile financiare pentru anul 2023.
Răspuns (18 apr 2024, 12:37):
În cazul în care ofertantul nu are înregistrat raportul financiar pentru anul 2023 în modul corespunzător, se acceptă și raportul financiar pentru anul 2022.
Data:
18 apr 2024, 12:53
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
Răspuns (18 apr 2024, 12:51):
Se acceptă termenul de garanție asupra lucrărilor 5 ani.Rugam sa fie modificat anuntul de participare.
Răspuns (18 apr 2024, 13:17):
Clarificările constituie parte integrată a procedurii de achiziție. Astfel, odată ce modificarea a fost acceptată de către grupul de lucru, oferirea garanției asupra lucrărilor pentru un termen de cel puțin 5 ani nu poate constitui temei de descalificare.
Data:
19 apr 2024, 08:47
Subiectul întrebării:
proiect de executie
Întrebare:
Rugam sa publicati proiectul de executie.
Răspuns (19 apr 2024, 09:46):
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice articolul 35. Clarificări alin. (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: litera c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Astfel, vă informăm despre faptul că acest termen a fost epuizat. Totodată, vă anunțăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul de execuție, acesta va fi pus la dispoziția operaorilor în format fizic, la sediul IMC. Pentru a primi mai multe informații despre locul unde trebuie să veniți și persoana de contact, vă rugăm să telefonați la numărul de telefon 022-55-96-46.
Data:
19 apr 2024, 13:40
Subiectul întrebării:
proiect de executie
Întrebare:
Răspuns (19 apr 2024, 09:46):
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice articolul 35. Clarificări alin. (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: litera c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Astfel, vă informăm despre faptul că acest termen a fost epuizat. Totodată, vă anunțăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul de execuție, acesta va fi pus la dispoziția operaorilor în format fizic, la sediul IMC. Pentru a primi mai multe informații despre locul unde trebuie să veniți și persoana de contact, vă rugăm să telefonați la numărul de telefon 022-55-96-46. Daca sunteti asa de principiali conform legii trebuia sa anexati proiectul de executie si nu erau intrebari. Va rugam sa anexati actele necesare .
Răspuns (20 apr 2024, 12:41):
.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK