Achiziţie publică
21204546
Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare cu privire la reconstrucția podurilor de încrucișare poziționate pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 11,178”
1
Perioada de actualizare
de la 10.04.2024 09:50
până la 23.04.2024 10:00
până la 23.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.04.2024 10:00
până la 30.04.2024 10:00
până la 30.04.2024 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
233 232,21 MDL
Perioada clarificărilor:
10 apr 2024, 9:50 - 23 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 apr 2024, 10:00 - 30 apr 2024, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform Temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 apr 2024, 9:38
Data ultimilor modificări
17 apr 2024, 14:45
Valoarea estimată (fără TVA)
233 232,21 MDL
Achizitii.md ID
21204546
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
15 mai 2024 09:41 - 29 iun 2025 09:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare cu privire la reconstrucția podurilor de încrucișare poziționate pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 11,178”
CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiză
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
"VIAAB Engineering" S.R.L.
Preţul ofertei:
213 465,14 MDL
Statut:
Învingător
Operatorul economic „VIAAB Engineering” S.R.L. a propus prețul de de 213 465,14 lei (două sute treisprezece mii patru sute șaizeci și cinci lei, 14 bani) fără TVA și 256 158,17 lei (două sute cincizeci și șase de mii o sută cincizeci și opt lei, 17 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate, pentru Lot 6, Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare cu privire la reconstrucția podurilor de încrucișare poziționate pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 11,178”.
Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţilor financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietelor de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
25.06.24 09:36
Motivul: Operatorul economic „VIAAB Engineering” S.R.L. a propus prețul de de 213 465,14 lei (două sute treisprezece mii patru sute șaizeci și cinci lei, 14 bani) fără TVA și 256 158,17 lei (două sute cincizeci și șase de mii o sută cincizeci și opt lei, 17 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate, pentru Lot 6, Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare cu privire la reconstrucția podurilor de încrucișare poziționate pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 11,178”.
Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţilor financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietelor de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
decizie 1712731119440 viaab serv de verificare.pdf
decizie 1712731119440 viaab serv de verificare.pdf
ID: aff2c50e-bfef-4b56-819a-ff44c4dde393
Oferta câștigătoare
25.06.24 09:36
Documentele depuse cu oferta
propunere tehnica lot 6.signed.pdf
propunere tehnica lot 6.signed.pdf
ID: 4ba8574e-b64f-4780-87c4-d5f8d712146e
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
29.04.24 17:04
Data deschiderii:
30.04.24 10:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
29.04.24 17:00
Data deschiderii:
30.04.24 10:00
propunere financiara lot 6.signed.pdf
propunere financiara lot 6.signed.pdf
ID: 1dce19b9-6021-4157-9427-11158768fdc0
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
29.04.24 17:04
Data deschiderii:
2.05.24 14:22
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK