1
Perioada de actualizare
de la 09.04.2024 13:21
până la 23.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.04.2024 10:00
până la 30.04.2024 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 298 209 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2024, 13:21 - 23 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 apr 2024, 10:00 - 30 apr 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2024, 13:19
Data ultimilor modificări
17 apr 2024, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
1 298 209 MDL
Achizitii.md ID
21203514
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
15 mai 2024 13:21 - 29 iun 2025 13:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de elaborare a raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect privind reparația capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public R22 Telenești–Ratuș–R6, km 11. CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
tp pod r22, km 11.pdf tp pod r22, km 11.pdf
Documentele la ofertă
-
9.04.24 13:21
duae p et r22.doc
Documentele la ofertă
-
10.04.24 16:30
ap et r22.pdf ap et r22.pdf
Documentele la ofertă
-
10.04.24 16:30
dl ex tehnica.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.24 15:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 1 512 440 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări