1
Perioada de actualizare
de la 04.04.2024 11:56
până la 16.05.2024 09:31
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2024 09:31
până la 27.05.2024 09:31
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 548 198,75 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2024, 11:56 - 16 mai 2024, 9:31
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2024, 9:31 - 27 mai 2024, 9:31
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de penetrare și evaluare a vulnerabilităților informatice în cadrul sistemului informatic al BNM prin teste specifice de penetrare din exteriorul și interiorul infrastructurii de rețea;
Servicii de penetrare și evaluare a vulnerabilităților informatice prestate la solicitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2024, 11:50
Data ultimilor modificări
12 apr 2024, 17:13
Valoarea estimată (fără TVA)
1 548 198,75 MDL
Achizitii.md ID
21199110
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 iun 2024 11:53 - 30 mart 2025 11:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de penetrare și evaluare a vulnerabilităților informatice în cadrul sistemului informatic al BNM prin teste specifice de penetrare din exteriorul și interiorul infrastructurii de rețea CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de penetrare și evaluare a vulnerabilităților informatice prestate la solicitare CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
4.04.24 11:56
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
4.04.24 11:56
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
12.04.24 17:13
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
12.04.24 17:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OMEGA TRUST

Preţul ofertei: 952 051,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime solicitate obligatorii, precum și se atribuie punctajul de 99,40% din 100%.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări