1
Perioada de actualizare
de la 04.04.2024 09:40
până la 15.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.04.2024 10:00
până la 26.04.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 534 720 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2024, 9:40 - 15 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 apr 2024, 10:00 - 26 apr 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Confecționarea și amplasarea copertinelor încuiabile pentru containere de gunoi, în număr de 7 unități, pe teritoriul or. Codru, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țurcan Natalia
Telefonul de contact
022793932
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2024, 9:16
Data ultimilor modificări
8 apr 2024, 8:56
Valoarea estimată (fără TVA)
534 720 MDL
Achizitii.md ID
21198744
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
3 mai 2024 09:38 - 31 dec 2024 09:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Confecționarea și amplasarea copertinelor încuiabile pentru containere de gunoi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
4.04.24 09:40
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
4.04.24 09:40
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
4.04.24 09:40
schița de proiect.pdf schița de proiect.pdf
Documentele la ofertă
Schița de proiect
4.04.24 09:40
caiet de sarcini -formularul nr.1.pdf caiet de sarcini -formularul nr.1.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini/ Formularul nr.1
8.04.24 08:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SEALCOM SERVICE

Preţul ofertei: 443 576,51 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei nr.1 din 27.05.24 se declara cistigator conform criteriului cel mai mic preț și corespunderii cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SERGORP-PRIM

Preţul ofertei: 448 819 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 461 857,34 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Pro Tron Media

Preţul ofertei: 502 607,47 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări