1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2024 10:57
până la 08.04.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2024 09:30
până la 11.04.2024 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 274 619,42 MDL
Perioada clarificărilor: 3 apr 2024, 10:57 - 8 apr 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2024, 9:30 - 11 apr 2024, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a blocului alimentar la gimnaziul”Maria Sarabaș”,s.Cîșlița Prut
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, st.Independentii 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Baban Valeriu
Telefonul de contact
029926627
Datele achizitiei
Data publicării
3 apr 2024, 10:45
Data ultimilor modificări
3 apr 2024, 10:57
Valoarea estimată (fără TVA)
274 619,42 MDL
Achizitii.md ID
21197819
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, st.Independentii 6
Durata contractului
22 apr 2024 10:54 - 31 dec 2024 10:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a blocului alimentar la gimnaziul”Maria Sarabaș”,s.Cîșlița Prut CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrări de reparație a blocului alimentar la gimnaziul „maria-sarabaș”,s.cîșlița-prut.doc
Documentele la ofertă
-duae lucrări de reparație a blocului alimentar la gimnaziul „maria-sarabaș”,s.cîșlița-prut
3.04.24 10:57
ds_lucrări de reparație a blocului alimentar la gimnaziul „maria-sarabaș”,s.cîșlița-prut.docx
Documentele la ofertă
-ds_lucrări de reparație a blocului alimentar la gimnaziul „maria-sarabaș”,s.cîșlița-prut
3.04.24 10:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

San Construct Grup

Preţul ofertei: 203 360 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 207 903,55 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Trend-Construct

Preţul ofertei: 233 626,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări